Trådløs telefon
Fra : Wagner

Dato : 27-01-05 16:00

Vi mangler en god, stabil kvalitets trådløs telefon.
Har haft 3 inden for de seneste 2 år. De duede ikke.
Hvad vil I anbefale?
vh
Wagner

Fra : Søren Blom

Dato : 27-01-05 16:29

"Wagner" <@> skrev
> Vi mangler en god, stabil kvalitets trådløs telefon.
> Har haft 3 inden for de seneste 2 år. De duede ikke.
> Hvad vil I anbefale?

B&O, vi har et par stykker i huset, de fungere upåklageligt og har gjort det
i 3 år, ved godt at der findes billigere telefoner end lige dem far B&O, men
vi har bare rigtig gode erfaringer med deres telefoner.

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : Kasper Mikkelsen

Dato : 27-01-05 21:32

Hej

Jeg har gode erfaringer med panasonic, har en tcd-500, og den virker
upåklageligt.

Siemens skulle også lave nogen gode telefoner.

Mvh Kasper

Fra : Brian Tingholm [7900~

Dato : 28-01-05 00:37

Wagner skrev:
> Hvad vil I anbefale?

vil egentlig ikke anbefale et mærke frem for et andet (har jeg ikke nok
viden til at tillade mig) men vil blot bemærke at du skal få nogen der kan
have indbyrdes samtaler... det er fandme rart... min far bruger det bl.a.
når han er i sin butik og skal ringe op (på 1. sal hvor han bor) efter min
pap-mor hvis hun skal hjælpe med noget...

--
Mvh Brian Tingholm
Mail: "fornavn" @ "efternavn" .com