*0#?
Fra : Hans Paulin

Dato : 27-01-05 14:07

På min gamle Alcatel skulle man for at få en returmelding om at en given SMS
var nået frem trykke "*0#" eller noget lignende - på min nuværende T68i er
dette ikke muligt, da man ikke kan bruge "stjerne-tasten" som 1. tegn - den
regulerer i stedet bogstavstørrelsen.

Jeg ved godt at jeg får en forbigående meddelse om at "Beskeden er blevet
modtaget" men hvis den kommer mens jeg lige er uopmærksom ville det være
rart med den anden funktion.
Hans

Fra : Daniel Alstrup

Dato : 27-01-05 14:14

I meddelse: 41f8e778$0$170$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk,
griflede Hans Paulin:
> [...]
> nuværende T68i er dette ikke muligt, da man ikke kan bruge
> "stjerne-tasten" som 1. tegn - den regulerer i stedet

Så kan du vel i stedet et andet sted indsætte special-tegn? Hvis du trykker
mere/valg, kan du så ikke indsætte symbol? Man kan i hvert fald godt skrive
* på den.. og det er også *0# som du skriver... men vist kun hos
Telmore/TDC.

--
Hygge...
Daniel

Fra : Hans Paulin

Dato : 27-01-05 14:31

Daniel Alstrup skrev:

> Så kan du vel i stedet et andet sted indsætte special-tegn? Hvis du
> trykker mere/valg, kan du så ikke indsætte symbol? Man kan i hvert
> fald godt skrive * på den.. og det er også *0# som du skriver

Fandt "stjernen" (dét skrev jeg ikke!) et andet sted - tak for input!

>... men
> vist kun hos Telmore/TDC.

Jeg er blevet i familien: "UnoTel"!, så dét virker bare
Hans

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 27-01-05 14:38

"Hans Paulin" <me@privacy.net> wrote in message

> Fandt "stjernen" (dét skrev jeg ikke!) et andet sted - tak for input!

LOL

> Jeg er blevet i familien: "UnoTel"!, så dét virker bare

Hvordan ?

--
mvh/rg. Christian

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 27-01-05 15:28

"Christian B. Andresen" <nobody@domain.country> wrote in

> Hvordan ?

UnoTel benytter TDC's netværk.

Nerd is a word only used by those who can’t pronounce ’Intellectual’.
- http://query.dk/permlink.php?link=1058129898

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 27-01-05 15:52

"Henrik Stidsen" <nospamforme@hs235.dk> wrote in message
> "Christian B. Andresen" <nobody@domain.country> wrote in

> UnoTel benytter TDC's netværk.

Det var mere hvordan benytter man *0# ?

--
mvh/rg. Christian

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 27-01-05 16:17

> Det var mere hvordan benytter man *0# ?

Skriv det inden du begynder din besked.

--
Michael
Spritnyt højttalersæt fra Eltax på auktion.

Fra : Claus E Beyer

Dato : 27-01-05 17:34

> "Henrik Stidsen" <nospamforme@hs235.dk> wrote in message

> Det var mere hvordan benytter man *0# ?

Ja, det gør man i TDC Mobils netværk. Hos de andre netværk skriver man nogle
andre koder.

Claus

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 29-01-05 23:13

"Claus E Beyer" <ceb.news@gmail.com> wrote in

> Ja, det gør man i TDC Mobils netværk. Hos de andre netværk
> skriver man nogle andre koder.

Nogen der ved hvordan de andre selskabers systemer er opsat så ?

http://såkadulæredet.dk/ => http://xn--skadulredet-x8as.dk/

Fra : Grethes

Dato : 30-01-05 15:11

> Nogen der ved hvordan de andre selskabers systemer er opsat så ?

Telia: *t#

Mvh
Grethe

Fra : Lars Raaby

Dato : 30-01-05 15:33

Christian B. Andresen skrev:

> Det var mere hvordan benytter man *0# ?

*o# mellemrum den besked du ville sende

--
MVH Lars
- Enlig far til en lille dreng

Fra : Fuzzbox

Dato : 30-01-05 17:00

"Lars Raaby" <lars.raaby@gmail.com> skrev i en meddelelse

> *o# mellemrum den besked du ville sende

Mellemrum er ikke nødvændig

Mvh
Fuzzbox

Fra : Hans Paulin

Dato : 30-01-05 22:55

Fuzzbox skrev:

> Mellemrum er ikke nødvændig

Dét hævdede TDC ellers i en pjece.
Hans

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 31-01-05 22:40

> Dét hævdede TDC ellers i en pjece.

Formentlig for at undgå problemer med folk der ikke kan få det til at
virke.
Har lige testet det på en Siemens C55, det virker fint uden mellemrum
- kan forestille mig andre telefoner kan opføre sig anderledes.

--
..: Henrik Stidsen - HS235.dk - http://hs235.dk ::...
"You know the world is going crazy when the best rapper is a white

Fra : Hans Paulin

Dato : 31-01-05 22:50

Henrik Stidsen skrev:

> Har lige testet det på en Siemens C55, det virker fint uden mellemrum
> - kan forestille mig andre telefoner kan opføre sig anderledes.

Jeg huskede forkert (sidder hér med halsbetændelse ); TDC skrev, at der
skulle et mellemrum *efter en given mailadresse* når man smed en mail med
fonen.
Hans

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 01-02-05 00:17

> Jeg huskede forkert (sidder hér med halsbetændelse ); TDC
> skrev, at der skulle et mellemrum *efter en given mailadresse*
> når man smed en mail med fonen.

Og det skal der vist ikke mange hjernerotationer til at forstå
hvorfor :)

--
..: Henrik Stidsen - HS235.dk - http://hs235.dk ::...
"People think it must be easy being a super genious, but they don't

Fra : Hans Paulin

Dato : 01-02-05 00:57

Henrik Stidsen skrev:

> Og det skal der vist ikke mange hjernerotationer til at forstå
> hvorfor :)

Hæ hæ - nej dét ka selv jeg klare!
Hans

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 27-01-05 16:18

> Jeg ved godt at jeg får en forbigående meddelse om at "Beskeden er blevet
> modtaget" men hvis den kommer mens jeg lige er uopmærksom ville det være
> rart med den anden funktion.

Så derfor kan du altid gå ind i "sendte poster" og se om der er kommet et "V"
(accept-tegn) oveni konvolutten ud for de enkelte beskeder :)

Fra : Hans Paulin

Dato : 29-01-05 19:50

Michael Kjærsgård skrev:

> Så derfor kan du altid gå ind i "sendte poster" og se om der er
> kommet et "V" (accept-tegn) oveni konvolutten ud for de enkelte
> beskeder :)

Oh la la!

Bøjer min allerdybeste hat!
Hans