Unger.... Hjælp
Fra : Propellen

Dato : 27-01-05 10:07

Mine blåøjede chiclider har sq fået unger. Blev da noget overrasket.
Og jeg får mit 530L (WOOOOOOHUUUUUU) senere i dag! Ikke det bedste
tidspunkt at spytte unger ud. Fik arrangeret noget pumpe & varme og
fik de fleste over i et lille 30L. Der er dog stadig nogle stykker
tilbage, hos det stolte forældrepar Hvad skal jeg fodre dem (ungerne)
med? Artemia har jeg hørt. Nogle der har en beskrivelse eller evt.
link. Måske alternativer til det artemia. Hvor mange unger ca. vil
overleve?
ALLE råd modtages gerne, da jeg er n00b inden for det her fiskeyngel.
Så´n almindelig akvarie har jeg dog rimelig styr på. Kun inden for de
sidste 6 måneder jeg har haft andet end Neon & Guppy akvarie!
På forhånd tak

--
"if you´re a lame brain, then you´re a lame brain. I can't help that"
- Tori Amos

/Prop

Fra : Luten[9400]

Dato : 27-01-05 16:43

jeg har bare givet mine Multifaciatus unger alm tørfoder som er nulret meget
fint

mvh Lasse

Fra : Thomas

Dato : 27-01-05 16:52

"Luten[9400]" <migselvmig@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> jeg har bare givet mine Multifaciatus unger alm tørfoder som er nulret
> meget fint

Jeg bruger en morter. til at lave helt fint fodder til yngel.

Mvh. Thomas

Fra : HD

Dato : 28-01-05 00:07

Hej
send mig din adresse så skal jeg sende dig en lille pose med yngelfoder.
Hans D.