Musikterapi
Fra : Bent Nielson

Dato : 21-05-01 11:06

Hjemmeside om musikterapi.

På følgende adresse www.musikterapi.subnet.dk
kan du hente information om musikterapi.
Jeg tilbyder at holde foredrag og workshop om emnet.

Nyhed:

Hjemmesiden er nu udvidet med links til udvalgte tidsskrifter
og interesseorganisationer der omhandler emnet.

Hjemmesiden vil løbende blive opdateret med relevant information.

Med venlig hilsen
Bent Nielson

Fra : Dan

Dato : 21-05-01 22:20

Hej Bent

Fin side - hvorfor ligger din menu på højre side - det er besværligt. Og så
ledte
jeg efter lidt mere dybdegående information. Glæder mig til at checke ind
igen

Dan

Bent Nielson <bentnielson@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:20edda9e.0105210206.4bf7399e@posting.google.com...