Ny pc skal have atx strømstik ud, for at s~
Fra : Elmer

Dato : 27-01-05 00:12

Hey!

Jeg har bygget en pc der kører perfekt. MEN, når jeg har taget 230v
stikket fra, skal jeg tage atx-strømstikket fra bundkortet, og sætte
det i, igen, før der kan kommet liv i maskinen, f.eks. efter at jeg
har flyttet makskinen.

Den grønne diode på bundkortet lyser, men netstikket lyser ikke, som
det skal, selvom maskinen er slukket. Når jeg så taget atx'en fra og
sætter det i, igen, kører det perfekt.

Bundkortet er et Asus a8v deluxe, med standard 300w aopen
størmforsyning (eller dem der sidder i deres nye, alm.
midi-kabinetter)

Hvordan i al verden kan dette være?

Batteriet er ikke fladt...

Mvh. Peer