Er Telefin "nede" ??
Fra : Joe

Dato : 26-01-05 21:11

Hejsa

Mine forældres og min egen Telefin-telefon virker ikke. Grandstream (486)
adapteren blinker rødt og virker ikke selvom man prøver at genstarte den.
Jeg har 2560/256 ADSL hos Cybercity (det har mine forældre også). Det har
stået på i tæt på 2 dage nu.

IP-adressen på grandstream adapteren er 10.0.0.4 og den er i "Dynamic IP
mode". Mit Zyxel prestige 650r-31 Adsl modem er koblet til en switch som
fordeler "internet-adgangen" til bl.a. min grandstream 486 adapter.

Jeg bor i Aalborg.

Er der andre der har samme problem p.t.?

Tak på forhånd

Fra : Morten Fjendbo

Dato : 26-01-05 21:18

"Joe" <JoeNOSPAM@yahoo.com> wrote in message
> [...]
> mode". Mit Zyxel prestige 650r-31 Adsl modem er koblet til en switch som
> fordeler "internet-adgangen" til bl.a. min grandstream 486 adapter.

Jeg kan heller ikke logge på..

Fra : Jesper Giovanni

Dato : 27-01-05 02:12

"Morten Fjendbo" <dxl@(REMOVE)dxlnet.dk> wrote in message
> Jeg kan heller ikke logge på..

Samme problem her tidligere idag - dog med Redspot som udbyder.

--
Gio

Fra : Thorkild Nielsen

Dato : 27-01-05 17:03

Hejsa

Jep, den må have været nede..

Rigtig irriterende, da min zyxel 2002 ikke selv vil komme på igen. Skal
slukkes for at registrerer igen.

Det er nu 2. gang inden for ca. en uge..

Mvh

Thorkild

Fra : ro65dk

Dato : 27-01-05 17:38

> [...]
> stået på i tæt på 2 dage nu.

> Er der andre der har samme problem p.t.?

Yep, samme problem og intet svar fra supporten..

Fra : Jeppe Jensen

Dato : 27-01-05 18:34

> Yep, samme problem og intet svar fra supporten..

Nu her ? for min virker fint. Køre telefin med en sipura2100 tlf adapter og
sidder da og snakker i tlf nu :)

vh
jeppe

Fra : ro65dk

Dato : 27-01-05 19:35

"Jeppe Jensen" <12@12.12> skrev i en meddelelse

> Nu her ? for min virker fint. Køre telefin med en sipura2100 tlf adapter
og
> sidder da og snakker i tlf nu :)
>
> vh
> jeppe

Ja der er stadig ikke liv i telefonen og folk der forsøger at ringe til mig
får "nummeret ekisterer ikke" ringe "melodien" og stadig intet svar fra
support (nu er det mere end 24 timer siden jeg sidst har hørt fra dem).

Fra : Jeppe Jensen

Dato : 27-01-05 23:09

> [...]
> får "nummeret ekisterer ikke" ringe "melodien" og stadig intet svar fra
> support (nu er det mere end 24 timer siden jeg sidst har hørt fra dem).

Ok, men er jo åbenbart ikke et generelt problem ved telefin. og kan se i
ikke alle køre med samme hardware, og en køre endda med redspot som udbyder,
ved ikke om det er samme problem. Bor i alle i samme område kan jo være en
router i det lokalt netværks skur er stået af :)

vh
jeppe

Fra : Joe

Dato : 27-01-05 23:02

Sådan fik jeg min forbindelse til at virke:

Hvad siger adapteren hvis du ringer *** 06 ?

hvis den ikke siger 212 130 010 235, så læg på og ring

*** 06 212 130 010 235, lad den gentage det. og genstart adapteren.