Asus K8N-E og Kingston HyperX - Dårlig sa~
Fra : Lars

Dato : 26-01-05 18:23

Halløj i stuen.

Jeg investerede i et nyt AMD 64 system her for et par dage siden, og jeg
har nogle problemer med rammene. Hver gang jeg rør ved en fil, der er
større end ca. 100-200 megs, får jeg blå skærm og min computer genstartet.

Da en af mine venner har købt præcis det samme system bare ikke deluxe
udgaven af bundkortet, og har det samme problem som jeg har, har jeg en
fornemmelse af at rammene ikke passer så godt sammen med den serie af
bundkort Asus har lavet.

Det er så nu jeg vil høre om I har haft samme oplevelse eller har hørt
noget om det?
Mit nuværende system er:
Bundkort: Asus K8N-E Deluxe,
CPU: AMD64 3400+
Ram: Kingston HyperX 1024MB PC3200 (2x512) Model: KHX3200UlK2/1G

Udover det, vil jeg gerne høre hvilke ram i kan afbefale til mit bundkort,
da resten af systemet køre ganske fint pt. med mine pc-2700 ram fra
Kingston. Vil dog gerne have de nye her byttet til nogle andre pc-3200,
der kan virke på bundkortet.

På forhånd tak.
Lars

--