ADSL samtidig med ISDN?
Fra : BHR

Dato : 26-01-05 18:10

Findes der andre end TDC og Get2Net der kan tilbyde ADSL hvor vi bevarer
ISDN, fordi vi ikke vil undvære muligheden for 2 telefonsamtaler på een
gang?

Vi har haft cybercity med stor tilfredshed i mange år (FastPris60), men
tiden er nu moden til en hurtigere forbindelse. Desværre tilbyder Cybercity
ikke ADSL hvor vi kan bevare ISDN samtidig.

Fra : FedeDorit

Dato : 26-01-05 18:58

"BHR" <bhrFJERN@email.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> tiden er nu moden til en hurtigere forbindelse. Desværre tilbyder
> Cybercity ikke ADSL hvor vi kan bevare ISDN samtidig.

mener min bror havde ISDN hos Sonofon og ADSL hos TDC..

Fra : Martin Schou

Dato : 26-01-05 19:38

Mine forældre har da ISDN hos TDC og ADSL hos CC.
Martin

Fra : Madsen

Dato : 26-01-05 20:18

Martin Schou wrote:
> Mine forældre har da ISDN hos TDC og ADSL hos CC.

Så må de have 2 liner ind .

For 7 måneder siden kunne det ikke lade sig gøre ( jeg måtte betale 450kr
til TDC for at konvertere linen tilbage fra ISDN for at cc kunne levere
ADSL). Desværre har cc ikke udstyr på min central, så jeg er tvunget til at
bibeholde min fastnet line ØV.
--
Madsen

Fra : Niels Dybdahl

Dato : 27-01-05 10:23

> Mine forældre har da ISDN hos TDC og ADSL hos CC.

Jeg kunne ikke få den kombination hos CC for knap et år siden.

Niels Dybdahl

Fra : Per Larsen

Dato : 26-01-05 19:49

Hej !
> [...]
> tiden er nu moden til en hurtigere forbindelse. Desværre tilbyder
> Cybercity ikke ADSL hvor vi kan bevare ISDN samtidig.

Aplus mener jeg ikke har krav om at skal være analog

www.aplus.dk

Per

Fra : Niels Dybdahl

Dato : 27-01-05 10:24

> Aplus mener jeg ikke har krav om at skal være analog
>
> www.aplus.dk

Det gælder muligvis alle de små ADSL-udbydere at de bruger TDCs udstyr på
centralerne og derfor ikke har nogen problemer.

Niels Dybdahl

Fra : Kasper Holtze

Dato : 27-01-05 20:25

BHR wrote:
> [...]
> tiden er nu moden til en hurtigere forbindelse. Desværre tilbyder Cybercity
> ikke ADSL hvor vi kan bevare ISDN samtidig.

Jeg har ADSL hos CyberCity, og ISDN hos TDC. Jeg fik ADSL forbindelsen
først, vist nok en løsning hvor CyberCity "overtog" linien. Da der så
ikke var nogen ledige ledninger da jeg for nogle måneder siden bestilte
ISDN, kom TDC og trak nye kabler nede fra kælderen...

// Kasper

Fra : BHR

Dato : 28-01-05 00:27

> Jeg har ADSL hos CyberCity, og ISDN hos TDC. Jeg fik ADSL forbindelsen
> først, vist nok en løsning hvor CyberCity "overtog" linien.

Jeg bliver desværre nødt til at kvitte mit forhold til CC. Har netop haft
forespørgsel til CC om dette spørgsmål.

Vælger nu en udbyder af ADSL+ISDN+samtaler der bygger på TDC's platform, men
som er lidt billigere.

Fra : Steen Holm Pedersen

Dato : 27-01-05 14:21

> [...]
> tiden er nu moden til en hurtigere forbindelse. Desværre tilbyder
> Cybercity ikke ADSL hvor vi kan bevare ISDN samtidig.

Hmm hvis du finder en ip telefoni udbyder så behøver du jo ikke nogen ISDN??
Flere af dem (misumi eller noget i den henretning) tilbyder netop flere tlf.
numre.

--
/Steen

Fjern alt til og med sidste underscore i domænedelen for email

Fra : Niels Dybdahl

Dato : 28-01-05 13:31

> [...]
ISDN??
> Flere af dem (misumi eller noget i den henretning) tilbyder netop flere

Men hvad så når man er den lykkelige ejer af et ISDN-omstillingsanlæg, som
giver mulighed for at føre 2 samtaler via 2 vilkårlige af de 5 telefoner ?
Hvis Misumi eller nogen af de andre kan komme med en tilsvarende boks, så
bliver det interessant.

Niels Dybdahl