Kolesterol ctr. motion/god form
Fra : Jan Bang Jensby

Dato : 26-01-05 12:46

Hej venner -

Hvor er risikoen for hjertekarlidelser størst?

.. høje kolesteroltal - men masser af motion/god form
eller
.. lave kolesteroltal - men ingen motion/dårlig form

Tak for hjælpen!

- Jensby

Fra : Benny Mortensen 9380

Dato : 27-01-05 12:25

"Jan Bang Jensby" <jensbyFJERN@lite.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> . høje kolesteroltal - men masser af motion/god form
> eller
> . lave kolesteroltal - men ingen motion/dårlig form

Tror faktisk, at den er 50 / 50..... Men skulle man få det, så foretrækker
jeg, at det er lidt højere, oj jeg selv noget stærkere. Så håber jeg på, at
der kommer et par advarsler, før den fatale blodprop, og jeg har kræfterne
til at stå igennem. Så 1'eren vil jeg foretrække.

M.V.H.....Benny..