Opkalds-server eller ?
Fra : Andersen

Dato : 26-01-05 00:05

Hej NG

Er der nogen her, som kan fortælle mig, hvor denne server hos cybercity
står, da det er mit første hop, og den genererer enormt forvirrende
pingtider.
Navnet på den er : geth0-1.bxc1-by.ip.cybercity.dk

mvh
Dennis

Fra : Martin Schultz

Dato : 26-01-05 10:27

Andersen <br@in_fake_bound.dk> skrev 2005-01-25:
> [...]
> pingtider.
> Navnet på den er : geth0-1.bxc1-by.ip.cybercity.dk

Det er sansynligtvis en router der nedprioritere ping. Derfor svare den
kun på ping når den har lyst og derfor giver meget forskellige tider.

Det kan du sansynligvis ikke konkludere noget på.

Martin
med mindre andet er angivet.

Fra : Andreas Plesner Jaco~

Dato : 26-01-05 11:39

On 2005-01-25, Andersen <br@in_fake_bound.dk> wrote:

> [...]
> pingtider.
> Navnet på den er : geth0-1.bxc1-by.ip.cybercity.dk

Ud fra navnet vil jeg gætte på Byen central, Nørregade i København.

--
Andreas