? tilbagelevere Tiscali router
Fra : Karsten

Dato : 25-01-05 21:29

hej-
jeg har opsagt mit Tiscali abbo. for 5 mnd. siden , og routeren
skal jo returneres, men nu har jeg 2 gange ringet til support for
at få nærmere instrukser, og de siger: jamen bare vent, der kommer
nærmere besked, men intet sker , og efterhånden frygter jeg at den
næste henvendelse fra dem , er et inkasso inddrivelse, belært af
erfaring :-/
er der nogen med en god idè til hvad jeg kan gøre, ( vandtæt )
tak for at du læste :)
mvh. Karsten

Fra : YouKnowWho

Dato : 25-01-05 21:55

"Karsten" <no@spam.org> skrev i en meddelelse

> er der nogen med en god idè til hvad jeg kan gøre, ( vandtæt )
> tak for at du læste :)
Hvis du bor tæt ved dem (er det ikke Frederiksberg?) så vad ind i
receptionen og aflever den - ellers send den i en anbefalet pakke.

I øvrigt har de ikke for to øre styr på deres routere.. Jeg kender flere
eksempler på Tiscalikunder som har routere stående, enten fordi de har
opsagt abonnemeet eler fordi de har fået byttet defekte routere.
Det mest grelle eksempel er en tidl. kollega som på et tidspunkt havde ikke
mindre end 4 routere stående.

Mvh John

Fra : Rudi Stegen

Dato : 25-01-05 22:17

Hej YouKnowWho, du skrev i dk.edb.internet.udbydere.xdsl:

> Hvis du bor tæt ved dem (er det ikke Frederiksberg?) så vad ind i
> receptionen og aflever den

Nej, de flyttede ned til havnen for flere år siden,
Lautrupsgade 9, 2100 København Ø

De har stadig deres centrale (tekniske) udstyr stående på Frederiksberg
men ingen mennesker, ej heller kundeudstyr.

--
Hygge fra Århus - Rudi

Fra : YouKnowWho

Dato : 25-01-05 22:41

"Rudi Stegen" <newsnospam@stegen.dk> skrev i en meddelelse

> ej heller kundeudstyr.

Næh... Det står jo hjemme hos tidligere og nuværende kunder )

Mvh John

Fra : Søren Blom

Dato : 25-01-05 23:00

"YouKnowWho" <invalid@invalid.invalid> skrev

> Næh... Det står jo hjemme hos tidligere og nuværende kunder )

Uden at jeg vil lægge hoved på blokken for det, så kan du prøve at sende den
til

Tiscali Logistics
Industribuen 5E
2635 Ishøj

Fik engang en router fra den adresse.

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : Rudi Stegen

Dato : 26-01-05 00:08

Hej Søren Blom, du skrev i dk.edb.internet.udbydere.xdsl:

> til
>
> Tiscali Logistics
> Industribuen 5E
> 2635 Ishøj
>
> Fik engang en router fra den adresse.

Det er deres lager. Men sender man den til Lautrupsgade 9, ryger den
helt automagisk direkte til Ishøj (dvs. pakkeposten leverer den ikke i
Lautrupsgade).

Men, men der er en lille humle: Man skal have ét eller andet
"kodenummer" (jeg kan ikke huske, hvad det kaldes) hos Tiscali, som man
skriver uden på pakken.

Det er unikt for netop dén forsendelse(s indhold), og man får det hos
kundeservice, når man skal sende noget. Det fungerer vist som en slags
kontroltjek.

Jeg ville ikke selv sende noget til dem uden først at have fået dette
nummer. Desuden ville jeg for en sikkerheds skyld sende det til
Lautrupsgade 9,
<http://www.tiscali.dk/contact/article.jsp?content=105460>, da
officielle adresser, procedurer o.l. er sikrest at anvende.

--
Hygge fra Århus - Rudi

Fra : Morten Kjaer Lennon

Dato : 26-01-05 10:21

Søren Blom wrote:

> Uden at jeg vil lægge hoved på blokken for det, så kan du prøve at sende den
> [...]

Blev fraflyttet for 2 år siden ca.

--
Morten!

Fra : Rudi Stegen

Dato : 26-01-05 00:14

Fra : Morten Kjaer Lennon

Dato : 26-01-05 10:20

Rudi Stegen wrote:

> Nej, de flyttede ned til havnen for flere år siden,
> Lautrupsgade 9, 2100 København Ø
>
> De har stadig deres centrale (tekniske) udstyr stående på Frederiksberg
> men ingen mennesker, ej heller kundeudstyr.

jov, rent faktisk er lageret på Peter Bangsvej - og der man eventuelt kan
aflevere sit udstyr.

--
Morten!

Fra : Rudi Stegen

Dato : 26-01-05 16:29

Hej Morten Kjaer Lennon, du skrev i dk.edb.internet.udbydere.xdsl:

> jov, rent faktisk er lageret på Peter Bangsvej - og der man
> eventuelt kan aflevere sit udstyr.

Det var pokkers, jeg troede, der var mennesketomt (hvis vi ser bort fra
en eller flere teknikere i ny og næ, når udstyret en sjælden gang
ligefrem kræver, man skal være i geografisk kontakt med det, fx
diskskift o.m.a.).

Tak for oplysningerne.

(Når man sammenholder med Jespers
<news:UwNJd.85321$Vf.3768908@news000.worldonline.dk>, begynder jeg dog
at tro, at det ikke er for almen oplysning, I poster. Det er fandens,
så travlt I alle gennem efterhånden adskilige år har haft med at
fortælle mig, hvordan og hvor let jeg kan skifte udbyder

--
Hygge fra Århus - Rudi

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 26-01-05 15:10

> Nej, de flyttede ned til havnen for flere år siden,
> Lautrupsgade 9, 2100 København Ø
>
> De har stadig deres centrale (tekniske) udstyr stående på Frederiksberg
> men ingen mennesker, ej heller kundeudstyr.

Lageret er stadig på Peter Bangs Vej.

--
Mvh. Jesper

Fra : Rander

Dato : 25-01-05 23:10

Tue, 25 Jan 2005 21:28:49 +0100 brugte Karsten 10 linier på at fortælle
dette til dk.edb.internet.udbydere.xdsl:

> [...]
>erfaring :-/
>er der nogen med en god idè til hvad jeg kan gøre, ( vandtæt )

Gør som de siger: Vent! Jeg har ventet i et år på at høre fra dem nu...

http://rander.dk (temporarily down!) Do not try this on Linux!

Fra Sibirien kommer rigtig kold kulde. (Vejrudsigten, DR TV).