Database til at lave login med
Fra : Kristian

Dato : 25-01-05 16:56

Hej jeg har et gratis webhotel der tilbyder MySQL og php, jeg vil
så gerne lave en database til et login på min hjemmeside, men jeg
ved ikke hvordan, jeg har læst og læst og læst, jeg kommer bare
ikke vidre, så er der nogle der vil hjælpe mig ?

Vhs.
Kristian Ladefoged

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jacob Atzen

Dato : 25-01-05 17:16

On 2005-01-25, Kristian <denflyvendesombreodiller@jubii.dk> wrote:
> [...]
> ved ikke hvordan, jeg har læst og læst og læst, jeg kommer bare
> ikke vidre, så er der nogle der vil hjælpe mig ?

Du bliver nok nødt til at være noget mere konkret, hvis vi skal kunne
hjælpe. Hvad har du læst? Hvad har du prøvet? Hvor er du gået i stå?

- Jacob Atzen

Fra : Kristian

Dato : 26-01-05 14:03

> Du bliver nok nødt til at være noget mere konkret, hvis vi skal kunne
> hjælpe. Hvad har du læst? Hvad har du prøvet? Hvor er du gået i stå?

Jeg har læst guiden på www.html.dk og læstbogen: Programmering i SQL af
Carsten Straaberg, og så stort set ikke startet på andet end at have
læst dette.

Jeg forstår det godt det jeg har læst men jeg ved ikke hvor jeg skal
skrive tagsene.

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 27-01-05 22:21

Kristian wrote:
> [...]
> ved ikke hvordan, jeg har læst og læst og læst, jeg kommer bare
> ikke vidre, så er der nogle der vil hjælpe mig ?

http://hjemmesideskolen.dk/scripts/phpmysql/default.php

Erik Ginnerskov
http://ginnerskov.frac.dk