Hej!
Jeg har fået en fejlkode C1 på mit ellers udemærkede EPOX 8RDA+.
I fællesskab med epox support på
www.epox.nl har vi fundet ud af at kortet
er defekt.
Desværre er det sådan at den butik jeg købte det i (
www.waterheads.dk) er
gået ned. Eller den eksisterer desværre ikke mere.
Jf. epox hjemmesiden kan de dog stadig (hvis de vælger det) yde support og
jeg har fået lov at lave en RMA.
Det ville jeg også gerne, men nu kommer spørgsmålet så....
Jeg skal betale for forsendelse derned (til holland går jed udfra) og det er
også fint nok, men gud hjælpe mig om de ikke også forlanger at jeg betaler
retur fragten, som beløber sig til 25 euro (ca. 200 kr).
Helt ærligt, er det ikke bare for meget? Det synes jeg sQ det er!
Jeg søger derfor andre folks erfaringer med lignende sager. Hvad gør de
andre firmaer? Har de samme politik?
Jeg har alene i år haft RMA på en 2 diske, en IBM og en WD, og der skulle
jeg kun betale for at få den sendt derned. De betalte for hjem transporten.
Hvilket jeg synes er fair nok.
Håber på input.
Mvh
Michael