Andet telekom.
jakjoe 1141
Benjamin... 1084
Hvordan virker IP telefoni
Fra : Kim

Dato : 25-01-05 08:50

Jeg er lige IP telefon, jeg fik bare boks (HandyTone-486)

Den må være kodet til nummer, hvordan virker det

Hvis jeg bare hade købt en boks, skulle jeg så selv ha kodet mit nummer ind

Hvordan virker det, jeg er kunde hos Telefin

Fra : Morten Davidsen

Dato : 25-01-05 11:41

"Kim" <kim7@esenet.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg er lige IP telefon, jeg fik bare boks (HandyTone-486)
Tja .. nu er jeg ikke kunde hos Telefin, men www.telefin.dk > Hjælp >
Vejledninger > Sådan installerer du Grandstream ATA-486, så måske skulle du
kigge der.

> Den må være kodet til nummer, hvordan virker det
Den skal jo logge på Telefin.

> Hvis jeg bare hade købt en boks, skulle jeg så selv ha kodet mit nummer
> ind
Hvad mener du?

> Hvordan virker det, jeg er kunde hos Telefin
Hvorfor kigger du så ikke på deres hjemmeside?

/MD

Fra : JJ

Dato : 25-01-05 12:18

> [...]
ind

> Hvordan virker det, jeg er kunde hos Telefin

Hvis du har købt det gennem telefin burde den være sat op så det virker, og
ja hvis du havde købt en boxs selv, skulle du selv sætte den op. Forstår
ikke rigtig dit spørgsmål. Men første sted at spørge burde da være
http://support.freeway.dk/default.asp?siteid=11

vh
jeppe