Overgangsalder.
Fra : Dagny Christensen

Dato : 24-01-05 23:32

Jeg er en kvinde på 52 år der holdt op med at tage homoner for 1 1/2 år
siden. Men jeg har stadig mange svedeturer. Er der nogen der har nogle gode
råd så vil jeg blive glad.
MVH
Dagny

Fra : G.B.

Dato : 25-01-05 02:16

"Dagny Christensen" <gizmo_chr@get2net.dk> skrev i meddelelsen

> Jeg er en kvinde på 52 år der holdt op med at tage homoner for 1 1/2
> år siden. Men jeg har stadig mange svedeturer. Er der nogen der har
> nogle gode råd så vil jeg blive glad.

Prøv at drikke salvie-te. Det blev tidligere brugt på hospitalerne mod
nattesved, og skulle iflg. pålidelige kilder være ret effektivt.

Lav en normal tekande med to spskf. tørret salvie (af samme slags som man
bruger som krydderi) og drik et krus (ca. 1/4 liter, gerne sødet med
honning) ½ time før sengetid.

--
"We all have private ails. The troublemakers are they
who need public cures for their private ails." Eric Hoffer

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 25-01-05 22:22

> Jeg er en kvinde på 52 år der holdt op med at tage homoner for 1 1/2 år
> siden.

Jeg skal lige høre - var du glad for hormonerne og hjalp de rent faktisk?

Mvh Maria