Jack's formmail.php - undgå redirect?
Fra : erik p vinther

Dato : 24-01-05 20:56

hej,

Min host tilbyder kun Jack's formmail.php. Jeg vil gerne have en
simpel form til tilmelding til et nyhedbrev med felterne "navn",
"email" og en knap til SEND. Jeg ønsker ikke at der skal
redirected til en "tak for din tilmelding" side, eller at der
skal vises en "fejlside" hvis emailadr. er forkert. Jeg ønsker
kun at indholdet af de to felter sendes til en specificeret
emailadr, og at den aktuelle side refereshes (for at felterne kan
blive nulstiller, og brugeren kan se det er sket noget)

Er det muligt?

vh
Erol

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Benny Nissen

Dato : 24-01-05 21:28

After serious thinking erik p vinther wrote :
> [...]
> emailadr, og at den aktuelle side refereshes (for at felterne kan
> blive nulstiller, og brugeren kan se det er sket noget)

Du kan vel bare sætte felterne med redirect (hidden) til samme side,
som din form ligger på ?

Ikke en ret god idé imho. Brugeren trykker på Send og får derefter
samme side igen, men tom. Det vil se ud somom lortet ikke virker, og
han/hun aner derfor ikke, om der er sendt noget eller hvad ?

--
Benny