Chart/toplist script
Fra : SNT [edidak.dk]

Dato : 21-05-01 10:10

Hey NG !!

Nogle af jer der har kendskab til et komplet Chart/toplist script ?

Jeg har ledt på hotscripts.com, men det eneste de har er et dødt link til et
script der hedder Topsitementor

Scriptet skal være sikkerhedsbeskyttet i den forstand at griske web-mastere
ikke skal kunne klikke sig til førstepladsen.

Evt. kunne i "bare" provide mig med et sådan sikkerhedssystem bestående af
enten cookies eller ip-registrering hvor det kun er muligt for den samme pc
at få et enkelt klik registreret per døgn.

Mvh.

Sam

Fra : badman

Dato : 21-05-01 16:27

SNT [edidak.dk] <sam@studi.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9eam5n$1r64$1@news.cybercity.dk...
> [...]
pc
> at få et enkelt klik registreret per døgn.

hej
jig her
http://www.aspcode.net/aspcode/download.php?dcategory=All&sortby=dfilename&s
ortorder=ASC&page=3
der er et topsite script hvis det er det du leder efter
eller hvis linket ikke virker så prøve hoved siden www.aspcode.net --> vælg
downloads tryk på side 3

mvh
badman