Er min scalara SYG ?????????
Fra : - STAN -

Dato : 24-01-05 15:55

Ved ikke rigtig om min scalara er syg.

Jeg har 2 hanner og 2 hunner i samme akvarium (70 L)

Den ene af de "store" (om det er en han eller hun ved Jeg ikke) ligge bare
nede på bunden......

Er den syg / gravid eller noget ?????

Håber på lidt hjælp eller et par gode råd...............

På forhånd TAK

Stefan..........

Fra : Kasper friis hansen

Dato : 24-01-05 22:16

> Den ene af de "store" (om det er en han eller hun ved Jeg ikke) ligge bare
> nede på bunden......
>
> Er den syg / gravid eller noget ?????

Den er syg, men hvad den fejler ja det kan være svært at vide, alle de andre
fisk har det godt??, aktive, spiser som de skal??

Fra : - STAN -

Dato : 25-01-05 07:47

Jo jo, alle de andre fisk har det godt nok........

Det kan ikke være fordi der er to par scalarer ????

Fra : Kasper friis hansen

Dato : 25-01-05 18:04

> Det kan ikke være fordi der er to par scalarer ????

hmm jeg har 5 scalare i min, min ene hvide og en sort har haft det lignene
lige efter jeg flyttede akvariet, men det var fordi jeg skiftede alt vandet,
samt satte nyt filter i. og det er jo ikke videre smart jeg havde faktisk 8
stk, men 3 døde, min hvide og den ene sorte så også ud til at ahve det
rigtig skidt, men de overlevede og har det fint idag..

det er da muligt det er noget med vandkvaliteten, men pga de andre fisk ved
jeg ikke noget om, har som sagt 5 og de "skændes" da lidt til tider men
ellers klare de det alle fint:)