Lydkort
Fra : Keld

Dato : 24-01-05 13:50

Jeg har et Chaintech CT-7AJA2 kan jeg ha det indbygde lydkort på om jeg
sätter ind en et lydkort til så jeg köre med 2 lydkort jeg behöver nemlig 2
lydudgange?

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 24-01-05 15:43

Keld wrote:

> behöver nemlig 2 lydudgange?

Hvad skal du bruge de 2 lydudgange til?
- Der findes måske en bedre løsning.

Jesper G. Poulsen

Fra : Keld

Dato : 24-01-05 15:53

Jeg skal ha en til mine datorhöjtaler og en når jeg köre med andslutning
til min tv så jeg ikke behöver at bytte stik.

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 24-01-05 17:36

Keld wrote:

> Jeg skal ha en til mine datorhöjtaler og en når jeg köre med
> andslutning til min tv så jeg ikke behöver at bytte stik.

Brug en omskifterboks. Det virker hver gang. Det er nemlig ikke sikkert
at det software du anvender kan håndtere 2 lydkort (Windows kan, men
det er ikke nok).

Kunne vi ikke også få dig til at skrive _under_ det du svarer på og
klippe det overflødige tekst væk, som beskrevet her:

http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html ??

Jesper G. Poulsen