Hundens dag i Tivoli
Fra : Susanne

Dato : 21-05-01 09:59

Søndag d. 2 September holdes der Hundens dag i Tivoli.

Jeg ved ikke helt hvad det går ud på, men DKK er medarrangør.
De søger blandt anden folk med hunde, der kan noget specielt.

Kik på deres hjemmeside
http://194.192.206.230/kunder/dkk/dokument.nsf/6a59ffe870df4617c12569ba0046a
d8e/a9d83ecad63c3c8cc1256a4f0039bca3?OpenDocument

Der er også lidt på Tivolis hjemmeside
www.tivoli.dk

Det kommer vist et optog hvor de håber at alle race i Danmark bliver
repræsenteret.
De vil ihvertilfælde kontakte alle specialklubberne.

MVH
Susanne

Fra : Susanne

Dato : 21-05-01 10:03

Der mangler vist lidt.
http://194.192.206.230/kunder/dkk/dokument.nsf/6a59ffe870df4617c12569ba0046a
d8e/a9d83ecad63c3c8cc1256a4f0039bca3?OpenDocument

Måske dette link er bedre...undskyld
Den er næste for lang til en linie. Ellers kik under Sidste Nyt på denne
adresse
www.dansk-kennel-klub.dk

Susanne <laurberg@worldonline.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:YH4O6.32452$zv2.2971678@news010.worldonline.dk...

Fra : Lina Kugge

Dato : 21-05-01 18:39

Husker ikke helt så godt på mine gamle dage...det dersens hundedag - er det
også for almindelige mennesker, der bare vil tage deres vuf med i Tivoli?

Lina
--

COWBOYS DO IT ALL
Sooner or later...

Fra : *KurtE*

Dato : 22-05-01 22:10

Det er jo lige netop det det er.
Vi er dog et par stykker som "misbruger" muligheden
og mødes i flok for at vise vores særlige vovser frem.

Det gør vi forresten også på Bakken.

Kurt
www.oesidk.dk