Tallater, DDT, østrogen og dets virkninge~
Fra : Soren_M

Dato : 23-01-05 22:33

Hej Gruppe,

Jeg har hørt en del i pressen om at børn kommer i puberteten tidligere og
tidligere måske fordi de er fede, men kan det ikke også have noget at gøre
med alle de stoffer vi omgiver os med, fx. tallater (blødgører i fx.
plastic) som har østrogenlignende virkning, DDT, som er ophobet forsk.
steder øverst i fødekæden (os) hvor man ser også isbjørne hunner med penis?

Kunne dette eventuelt også have noget at gøre med den drejning med at der
måske er kommet flere homoseksuelle, at det måske er stofferne som ændrer
vores gener og hormonelle struktur?

Bliver der lavet undersøgelser i den retning?

Venlig hilsen
Søren M

Fra : preben nielsen

Dato : 24-01-05 08:50

"Soren_M" <momsendesign(SPAMFILTER)@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:3JUId.409$Jw.332@news.get2net.dk...

> [...]
> med at der
> måske er kommet flere homoseksuelle, at det måske er stofferne

Hvorfor mener du, at der er komet flere homoseksuelle ??

--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk

Fra : Soren_M

Dato : 24-01-05 12:22

Hej Preben,

ja det kan jeg jo heller ikke vide om der er kommet fler, fjollet udtalelse,
det må være skrevet i en sen nattestund.
jeg tror det jeg mente var at det virker sådan, flere og flere metro, bi, og
alt muligt seksuelle.

Måske er det bare blevet mere legalt at stå frem, med det man er.

Mvh.
Søren M

Fra : Johan

Dato : 24-01-05 17:26

"Soren_M" <momsendesign(SPAMFILTER)@hotmail.com> wrote in message
> [...]
*snip*
> Kunne dette eventuelt også have noget at gøre med den drejning med at der
> måske er kommet flere homoseksuelle, at det måske er stofferne som ændrer
> vores gener

Når generne ændres er der tale om kræft eller mutation.

> og hormonelle struktur?

Mere sandsyneligt.

Mvh Johan