Andet telekom.
jakjoe 1141
Benjamin... 1084
Nummerviser med mere
Fra : Peter

Dato : 23-01-05 21:29

Davs i gruppen

Har tænkt over om der skulle findes en avanceret nummerviser, som kan sættes
op, til at afvise alle opkald uden synligt nummer. Er død træt at telefon
sælgere, som næsten altid gemmer sig bag skjulte numre.
Det måtte også være den helt rigtige ide, for dem, der bliver udsat for
telefongas eller direkte chikane.

Peter

Fra : Søren Blom

Dato : 24-01-05 05:42

"Peter" <doc_069X@hotmail.com> skrev

> [...]
> telefon sælgere, som næsten altid gemmer sig bag skjulte numre.
> Det måtte også være den helt rigtige ide, for dem, der bliver udsat for

Kan du ikke bare lade være med at tage telefonen, hvis du ikke gider snakke
med folk?

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : Hans Paulin

Dato : 24-01-05 07:56

Peter skrev:

> Har tænkt over om der skulle findes en avanceret nummerviser, som kan
> sættes op, til at afvise alle opkald uden synligt nummer.

Min Beocom 1100 telefonsvarer kan sættes til at afvise givne numre - om den
osse kan afvise "-1", som "mine" hemmelige numre hedder skal jeg ikke kunne
sige.
Hans

Fra : Michael

Dato : 25-01-05 17:04

Hej Beotalk 1200 kan alt det du omtaler lang link til tdc

http://salg.tdc.dk/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/TDC-Privat-Site/da_DK/-/DKK/ViewProductDetail-Start;sid=abkVmRPFWcgVmVIzBMPVMVrmgmebsILbtPDrzY_e7S3a4vgb55D-R53s?ProductUUID=%2eaoKamdM_IkAAAD8JL5Mk8gL&CatalogCategoryID=&JumpTo=BrowseStandardCatalog&dogtag=tdc_p_fast_answer&CategoryName=tdc_p_fast_answer&CategoryDomainName=TDC-PrivatCatalog

Fra : Brian Tingholm [7900~

Dato : 28-01-05 00:41

Michael skrev bl.a.:
> http://salg.tdc.dk/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/TDC-Privat-Site/da_DK/-/DKK/ViewProductDetail-Start;sid=abkVmRPFWcgVmVIzBMPVMVrmgmebsILbtPDrzY_e7S3a4vgb55D-R53s?ProductUUID=%2eaoKamdM_IkAAAD8JL5Mk8gL&CatalogCategoryID=&JumpTo=BrowseStandardCatalog&dogtag=tdc_p_fast_answer&CategoryName=tdc_p_fast_answer&CategoryDomainName=TDC-PrivatCatalog

kan anbefale dig makeashorterlink.com !!
http://makeashorterlink.com/?E2FE1275A

--
Mvh Brian Tingholm
Mail: "fornavn" @ "efternavn" .com