Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
Behøver egentlig ikke at være gratis at hæ~
Fra : Nosuchperson

Dato : 23-01-05 17:53

Ville lige nævne, at hvis man er desperat over at dankort-gebyret nu
ophæves, så er der jo altså stadig mulighed for at komme af med et gebyr for
at hæve sine penge i sin egen bankfilial. Her er f.eks Fionia Bank en fin
mulighed.
http://www.fioniabank.dk/privat/priser/Gebyrer/beregn_gebyr/
Bankens egen pengeautomat er selvfølgelig heller ikke gratis, men til
gengæld er indlånsrenten dejlig lav.

Bendt
Odense

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 23-01-05 18:23

Den 23-01-05 17.52 skrev Nosuchperson følgende:

> http://www.fioniabank.dk/privat/priser/Gebyrer/beregn_gebyr/
> Bankens egen pengeautomat er selvfølgelig heller ikke gratis, men til
> gengæld er indlånsrenten dejlig lav.

Efter at have tjekket bankens gebyrer samt renter på ind- og udlån
sidder jeg med et brændende spørgsmål på læberne: Er fynboer specielt
dumme?

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Nemmere, hurtigere og mere sikkert internet med Firefox

Fra : Peter

Dato : 25-01-05 22:36

"Kim Ludvigsen" <usenet@kimludvigsen.dk> skrev i

> Efter at have tjekket bankens gebyrer samt renter på
> ind- og udlån sidder jeg med et brændende spørgsmål på
> læberne: Er fynboer specielt dumme?

De er måske blevet forblændet af det enestående generøse
fribeløb på 35 pr. kvartal - det giver jo hele 5 gerbyrfrie
hævninger... Oveni kommer så fornøjelsen ved at betale en
høj rente på udlån og desuden den rare følelse ved at donere
afkastet af sine indlån til den stakkels trængende bank...

Gad vide hvorfor kunderne ikke forlængst er flygtet til
Sparekassen Vestsalling, Basisbank eller Skandiabanken?

En kommende fælles prisdatabase, som politikere m.fl. taler
meget om, rykker sikkert ikke meget i kunderne. For hvad
kan en offentlig prisdatabase, som www.mybanker.dk ikke
allerede kan i dag?

Fra : Anders [8000]

Dato : 30-01-05 18:32

> Gad vide hvorfor kunderne ikke forlængst er flygtet til
> Sparekassen Vestsalling, Basisbank eller Skandiabanken?

Fordi de 2 sidstnævnte er internetbanker. Og skal man eksempelvis ha
rådgivning i forbindelse med pension, investering eller bolig - ja så er der
ikke meget sjov i at ha de banker.

Og førstnævnte - ja fordi den ikke er landsdækkende.

Mvh. Anders

Fra : Henrik B.

Dato : 21-02-05 10:35

"Anders [8000]" <vipberg@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Fordi de 2 sidstnævnte er internetbanker. Og skal man eksempelvis ha
> rådgivning i forbindelse med pension, investering eller bolig - ja så er
> der
> ikke meget sjov i at ha de banker.

Hvorfor? Hvad kan en kunderådgiver i f.eks. Basisbank ikke fortælle i
telefonen, som en hvilken som helst anden rådgiver kan fortælle "hen over
bordet"?

M.v.h.

Fra : Lars

Dato : 25-01-05 19:12

On Sun, 23 Jan 2005 17:52:58 +0100, Nosuchperson wrote:

> [...]
> http://www.fioniabank.dk/privat/priser/Gebyrer/beregn_gebyr/
> Bankens egen pengeautomat er selvfølgelig heller ikke gratis, men til

Hehe...det var godt nok utroligt.
Gad vide om der findes et godt argument for at vælge den bank.

/Lars