DirectoryListbox og Initial dir
Fra : Lars HT

Dato : 23-01-05 16:55

Hvordan kan jeg sætte Initial dir i en Directory Listbox?

Lars

Fra : "Hans Chr. Baagøe"

Dato : 23-01-05 17:35

Lars HT wrote:
> Hvordan kan jeg sætte Initial dir i en Directory Listbox?

Følgende skulle fungere:
AabnRegister.DirectoryListBox.Directory := KonfigSti;
AabnRegister.FileListBox.FileName := KonfigFil;

Jeg tilføjede det tilsvarende for filvalg i FileListBox.

Venlig hilsen
Hans Chr. Baagøe

Fra : Lars HT

Dato : 23-01-05 18:09

""Hans Chr. Baagøe"" <hcb@post1.tele.dk> wrote in message

> Følgende skulle fungere:
> AabnRegister.DirectoryListBox.Directory := KonfigSti;

Tak!

Jeg havde godt bemærket directory-propertien, men siden den ikke var listet
i object-inspectoren var jeg så sikker på, at det var en Read-only-property,
at jeg end ikke gad prøve at skrive til den!

Lars