Flytte standardbuttoms i toolbaren IE???
Fra : Punish The Deed, Not~

Dato : 23-01-05 11:43

Hej alle
Ved nogen om det kan lade sig gøre at fjerne toolbar/Standard buttoms
i IE, men samtidig beholde "tilbage" knappen og flytte den op i den
øverste toolbar? For at få mere plads på skærmen.

På forhånd tak!

(1) Amin Jensen der var på badeferie har lovet de thailandske myndigheder at

Fra : Bo Christensen

Dato : 23-01-05 13:06

Punish The Deed, Not The Breed. skrev:
> [...]
> i IE, men samtidig beholde "tilbage" knappen og flytte den op i den
> øverste toolbar? For at få mere plads på skærmen.

Du kan flytte "Adresse" til "Standardknapper"

Vis -> Værktøjslinjer -> Tilpas
Fjern dem du ikke skal bruge

Vis -> Værktøjslinjer -> Lås værktøjslinjerne (fra)
Flyt "Adresse" til "Standardknapper"
Vis -> Værktøjslinjer -> Lås værktøjslinjerne (til)

--
Bo

Fra : Punish The Deed, Not~

Dato : 24-01-05 18:39

On Sun, 23 Jan 2005 13:06:25 +0100, Bo Christensen
<bodelete@eraseprivatremove.dk> wrote:

> [...]
>
>Vis -> Værktøjslinjer -> Lås værktøjslinjerne (fra)
>Flyt "Adresse" til "Standardknapper"
>Vis -> Værktøjslinjer -> Lås værktøjslinjerne (til)

perfekt tak for hjælpen det gav lidt mere plads, og så kunne det
være fedt hvis jeg kunne rykke den nederste statusbar op hvor der
aligevel er ledig plads ved siden af "help" i den øverste bar ? nå så
heldig er jeg nok ikke at det kan lade sig gøre, nå men jeg fik da
mere plads tak for hjælpen