Beskeder på 6230
Fra : Michael Hansen

Dato : 22-01-05 03:25

Kan det lade sig gøre og skifte til anden hukommelse, enten til MMC kort
eller de 6 MB indbygget. Så beskederne kommer til at ligge der i stedet for,
da den siger der ikke er mere plads på telefonen.
Michael

Fra : Kludder

Dato : 22-01-05 10:09

Hej
"Michael Hansen" <mhansen@FJERNjyde.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> eller de 6 MB indbygget. Så beskederne kommer til at ligge der i stedet
> for, da den siger der ikke er mere plads på telefonen.
Man kan oprette en mappe på MMC kortet, der kan du smide alle dine beskeder
over.. eller tager jeg fejl.. Sådan kan man hvertfald på min N6600.. så
telefonens hukommelse bliver mere ledig.. Men du spørger nok til om man kan
sætte den til standard at lægge sms'erne ind på MMC kortet.. Det tror jeg
desværre ikke man kan.. Men måske der er en klogere en end mig :)

Fra : Michael Hansen

Dato : 24-01-05 11:04

Tja jeg har desværre ikke haft held med nogen af tingene synes det er en
smule træls, da jeg har ledig hukommelse nok, de indb. 6 MB + mit 512 MB
kort... Slet ingen med gode ideer eller Facts?

Fra : Daniel Alstrup

Dato : 24-01-05 16:18

I meddelse: ct2h6r$1e0d$1@news.cybercity.dk,
griflede Michael Hansen:
> Slet ingen med gode ideer eller Facts?

Tja... 6230 gemmer alle indkomne beskeder på sim-kortet... Du flytter dem
over i tlf.hukommelsen ved enten at omdøbe dem, eller flytte dem til en
anden mappe... I min gamle 6610 kunne jeg vist have ca 250 beskeder i
telefonhukommelsen... Hvis det er, kan du også prøve at se om din udbyder
har et sim-kort med mere plads. Jeg har i øjeblikket et 64K fra Telmore,
hvor jeg har haft 250 sms'er liggende uden problemer...

--
Hygge...
Daniel

Fra : Michael Hansen

Dato : 24-01-05 20:01

Jeg har selv telmore og kan godt bestille et større simkort, men mener jo
ren teoretisk at det ikke burde være nødvendig, men al (6+512mb) hukommel
tilgængelig..