Kan man synkronisere S/E K700i med andet e~
Fra : John H.

Dato : 20-01-05 19:47

Kan det ikke lade sig gøre at synkronisere med andre programmer end MS
Outlook (express).

Jeg foretrækker at bruge Thunderbird og Mozilla calendar, men det lader
ikke til at være muligt at synkronisere min telefon med disse programmer.

I øjeblikket bruger jeg FMA til at synkroniseringen, da jeg, i lighed
med andre, heller ikke kunne få den medfølgende software til at fungere
med bluetooth.

Fra : Bjarke Ravn-Jonsen

Dato : 20-01-05 22:30

John H. wrote:
> [...]
>
> I øjeblikket bruger jeg FMA til at synkroniseringen, da jeg, i lighed
> med andre, heller ikke kunne få den medfølgende software til at fungere

Vi er flere der venter: http://surl.dk/d8/ indtil videre bliver man vist
nødt til at bruge FMA's egen kalender hvis der skal sync's med mobilen.

--
/Bjarke
http://sikkertnet.dk || http://drik-øl.dk