Nokia 6230
Fra : kkk

Dato : 20-01-05 19:08

Kan man virkelig ikke sætte større kort i end 32 mb?

Se venligst dette billede (
http://boysne.dk/upload/2/6230.jpg
), og forklar hvorfor der står som der gør på deres side.

På forhånd tak.

/KC

http://boysne.dk/upload/2/6230.jpg

Fra : BG

Dato : 22-01-05 11:25

On Thu, 20 Jan 2005 19:07:53 +0100, "kkk" <internet@flim.dk> wrote:
>Kan man virkelig ikke sætte større kort i end 32 mb?
>
>Se venligst dette billede (
>http://boysne.dk/upload/2/6230.jpg
> ), og forklar hvorfor der står som der gør på deres side.

Du kan ha alle störrelser på dit SD-kort, men du må måske först
formattere kortet i en PC med en SD-leser.

Det er ikke muligt at formattere alle störrelser i en N6230.

Börje, fra Sverige
undskyld sprogfejle

--
====================================== phone pages
http://borgus.net ---- http://osbymikro.tk

Fra : Daniel Alstrup

Dato : 22-01-05 14:23

I meddelse: 41f328e5.5413484@news.individual.net,
griflede BG:
> Du kan ha alle störrelser på dit SD-kort, men du må måske först
> formattere kortet i en PC med en SD-leser.

Lige en rettelse: Nokia 6230 bruger MMC kort - IKKE SD...

> Det er ikke muligt at formattere alle störrelser i en N6230.

Det skal jeg ikke kunne udtale mig om... Bruger et 128 MB i min uden
problemer...

--
Hygge...
Daniel

Fra : Hauge

Dato : 22-01-05 15:03

Hejsa
Daniel Alstrup wrote:
> Det skal jeg ikke kunne udtale mig om... Bruger et 128 MB i min
> uden problemer...

Og jeg bruger 512 MB i min, uden problemer.

Mvh Hauge

Fra : Per

Dato : 22-01-05 19:45

Hej NG

Jeg bruger et 256 MB i min 6230 og det virker også fint. Min onkel har samme
telefon og har et 1 GB kort i sin telefon - og han siger også at det
fungerer fint. Men måske skal man sikre at telefonen har den nyeste
software - den nyeste version hedder 4.45 - og du tjekker dette via at
trykke: *#0000#

Mvh. Per

Fra : Anja Nielsen

Dato : 24-01-05 23:59

Hej.
Der er kommet en ny software, der hedder 5.et eller andet, men hvad der er
blevet rettet op på, ved jeg ikke endnu.
Mvh.
Anja

Fra : BG

Dato : 23-01-05 00:07

On Sat, 22 Jan 2005 14:22:51 +0100, "Daniel Alstrup" <4junk@FJERNc.dk>
wrote:

>Lige en rettelse: Nokia 6230 bruger MMC kort - IKKE SD...

Selvfölgelig, undskyld...

Det er kun muligt at bruge MMC, helt korrekt

Börje, fra Sverige

Fra : CK

Dato : 25-01-05 17:08

Jeg har lige købt et 1G kort, det skulle formatteres i en PC først, men
virker nu tilsyneladende fint, den siger dog at det kun er 160,6 MB stort.
Hvorfor gør den det?

Mvh
Claus