Gigt Medicin
Fra : ABC

Dato : 19-01-05 23:19

Findes der en effektiv gigt medicin som er virksom mod gigt knuder ?
Jeg er meget plaget af ømme hårde knasende gigt knuder.
Er klar over medicinen er på recept
Men vil bare høre om der et produkt læsere herinde evt har gode erfaringer
med

Mvh Hans Sandborg

Fra : Lyrik

Dato : 20-01-05 13:50

ABC wrote:
> [...]
> Er klar over medicinen er på recept
> Men vil bare høre om der et produkt læsere herinde evt har gode

+++++++++++++++++++++++++++++
Der er jo grundlæggende urinsyregigt, slidgigt og ledegigt.
Jeg har mødt folk fra alle tre grupper som har haft succes med noget
medicin. Derfor ikke sagt at de virker ens på alle! Det gør de nemlig mig
bekendt ikke.

Urinsyregigt blev anbefalet stoffet Apurin.
Slidgigt blev anbefalet Voltaren.
Ledegigt blev anbefalet "guldkur".

Alle tre ordinationer af læge.

Hilsen