Håndfri til K700i
Fra : Soren Pedersen

Dato : 19-01-05 15:34

Jeg har just fået ovenstående, og nu går overvejelserne i retning af
håndfri til bilen.
Men er der nogen der har set en K700i i en håndfri installation, der kan
fortælle mig hvorvidt lyset i telefonen dæmpes nok til at man ikke
bliver blændet i mørke ?

Mvh
Søren

Fra : Ncc

Dato : 19-01-05 20:49

"Soren Pedersen" <soren@munchweb.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> fortælle mig hvorvidt lyset i telefonen dæmpes nok til at man ikke bliver

Hej

Jeg har en K700I i en håndfri installation i bilen.

Lyset dæmpes nok til at man ikke blændes. Eneste lidt irriterende detalje,
er at min går på pauseskærm (viser klokken på grå baggrund), og hvis jeg vil
ringe op skal jeg først "vække" telefonen, ved at trykke på eks. "return"
knappen.
Det kan muligvis ændres i opsætningen, men jeg har ikke orket at læse op på
det i manualen.

Nc

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 20-01-05 11:43

"Ncc" <fam.christensen_slettes@os.dk> wrote in message

> [...]
> knappen.
> Det kan muligvis ændres i opsætningen, men jeg har ikke orket at læse op

Tror jeg ikke du kan, er samme feature på fx T630 og org handsfree..

Fra : Soren Pedersen

Dato : 20-01-05 14:04

> Tror jeg ikke du kan, er samme feature på fx T630 og org handsfree..

Det betyder ikke det store for mig......Det vigtigste er at lyset er
dæmpet, da jeg er ret hysterisk med for meget lys i bilen når jeg kører
om natten.

Mvh
Søren

Fra : Ncc

Dato : 20-01-05 16:53

> Det betyder ikke det store for mig......Det vigtigste er at lyset er
> dæmpet, da jeg er ret hysterisk med for meget lys i bilen når jeg kører om
> [...]

Hej igen

Når den har siddet i holderen i x antal minutter, lyser den _kraftigt_ op i
2-5 sekunder - både i tastatur og i display, hvorefter den går på
pauseskærm.
Det er et meget kraftigt lys, men om det decideret blænder er nok et
temperaments spørgsmål - mig generer det ikke.

NC