Hollandsk momsnummer
Fra : Jonathan Stein

Dato : 18-01-05 23:20

Hvor f... finder man et hollandsk momsnummer?

Ja, altså ikke bare et tilfældigt, men hvor slår man nummeret op, når
man kender firmanavn m.v.

M.v.h.

Jonathan

mail-setup med daglig backup.
http://www.jsp-hotel.dk/

Fra : BJ

Dato : 19-01-05 00:05

"Jonathan Stein" <jstein@image.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Ja, altså ikke bare et tilfældigt, men hvor slår man nummeret op, når man
> kender firmanavn m.v.

Jeg ville starte her:

http://www.kvk.nl/home/homeUK.asp

Du skal nok over i den hollandske del for at kunne søge.

http://www.kvk.nl/handelsregister/zoekenframeset.asp?register=1

--
Bjørn J.

Fra : Jonathan Stein

Dato : 21-01-05 13:53

BJ wrote:

> http://www.kvk.nl/home/homeUK.asp

Tak for forslaget, men man får desværre kun deres interne nummer på
foretagendet.

Jeg blev stædig og ringede til ambassaden - der findes ikke en offentlig
database, så jeg kunne lige så godt være startet med det, jeg endte med:
At skrive til firmaet...

Fra : BJ

Dato : 21-01-05 14:00

"Jonathan Stein" <jstein@image.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Tak for forslaget, men man får desværre kun deres interne nummer på
> foretagendet.

Det er korrekt.

Du får kun virksomhedens nummer i handelsregistret, gratis.

> Jeg blev stædig og ringede til ambassaden - der findes ikke en offentlig
> database, så jeg kunne lige så godt være startet med det, jeg endte med:
> At skrive til firmaet...

Det er også den billigste form.

Hollænderne er betragtelig dygtigere til at tjene penge end os. Der er stort
set intet, der er gratis..;)

--
Bjørn J.