TDC nyhedsgrupper ikke ok.
Fra : Henrik

Dato : 18-01-05 17:40

Hej Alle

Mit problem er at TDC nyhedsgrupper ikke er komplette. Dvs. der mangler
filer når jeg f.eks. prøver at downloade fra dk.binaer.

Er der andre der har samme problem ?

Mvh. Henrik

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 18-01-05 17:43

"Henrik" <bruger2@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> Mit problem er at TDC nyhedsgrupper ikke er komplette.
> Er der andre der har samme problem ?

prøv at kigge i tele.internet.news-service så vil du se at du ikke er ene om
problemet

Fra : Ukendt

Dato : 18-01-05 18:57

"Ivan V. Klattrup" <ivan.klattrup@gmail.com> wrote in message
> "Henrik" <bruger2@ofir.dk> skrev i en meddelelse
>
> prøv at kigge i tele.internet.news-service så vil du se at du ikke er ene
om
> problemet

Nogle gange kan du kalde filerne frem ved at slette alle filer og re-set'te
nyhedsgruppen.
(tools-options-maintenance . . )
Det virker for mig for manglende billeder på:
alt.binaries.pictures.aviation

Hilsen Alf

Fra : Per

Dato : 19-01-05 10:09

"Henrik" <bruger2@ofir.dk> wrote in message
> [...]
>
> Mit problem er at TDC nyhedsgrupper ikke er komplette. Dvs. der mangler
> filer når jeg f.eks. prøver at downloade fra dk.binaer.

TDC har en meget lav retention og hastighed på deres binære grupper. Jeg
foreslår du betaler 15$/md hos newshosting.com. Så får du ubegrænset
hastighed, 30+ dages retention, 4 connections og høj completion.

Fra : Thomas Hansen

Dato : 19-01-05 23:08

On Wed, 19 Jan 2005 10:09:19 +0100, Per <no@tak.dk> wrote:

> [...]
> foreslår du betaler 15$/md hos newshosting.com. Så får du ubegrænset
> hastighed, 30+ dages retention, 4 connections og høj completion.

Har du selv prøvet dem? Hvor hurtigt kan man downloade fra dem?

/Thomas
--
"jeg blev perfekt da jeg stoppede med at overdrive"

Fra : Per

Dato : 19-01-05 23:37

> Har du selv prøvet dem? Hvor hurtigt kan man downloade fra dem?
>
> /Thomas
> --

Jeg kan da holde min 2Mbit fuldt beskæftiget.

Fra : Erik

Dato : 20-01-05 21:46

Thomas Hansen wrote:
> Har du selv prøvet dem? Hvor hurtigt kan man downloade fra dem?

Jeg har brugt Newshosting i lidt over en måned, og er fuldt ud tilfreds.
Min 2Mbit kan uden problemer udnyttes fuldt ud.
Jeg ved dog ikke hvad max. hastighed fra deres server er.

--
Erik