Branchekode oversigt?
Fra : juni2004

Dato : 18-01-05 12:04

Hej, jeg har forgæves ledt efter en komplet oversigt over branchekoder som erhvervs &
selskabsstyrrelsen anvender.

Så hvis nogen har et link til denne oversigt, vil det være fint.

--
Best regards
Lars

Fra : Flemming Udbjørg

Dato : 18-01-05 12:23

"juni2004" <no@no-email.dk> skrev i en meddelelse
[...]

Branchekoderne styres af Danmarks Statistik.

Du kan på denne side læse mere om koderne, og downloade brancheoversigter i
flere forskellige formater:

http://www.danmarksstatistik.dk/Vejviser/dokumentation/Nomenklaturer/DB03.as
px?

/Flemming U

Fra : Geo

Dato : 19-01-05 20:24

"Flemming Udbjørg" <flemming@udbjorg.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>

> Branchekoderne styres af Danmarks Statistik.
>
> Du kan på denne side læse mere om koderne, og downloade brancheoversigter

http://www.dst.dk/Vejviser/dokumentation/Nomenklaturer/DB03/dblaes.aspx
Gå til bilag 2/brancehoversigt

Hilsen
Georg