Send SMS fra nettet
Fra : Kim

Dato : 17-01-05 18:32

Fandt et site: www.sendsms.dk
Umiddelbart skulle man kunne sende SMS*er, men de
kommer ikke frem til modtageren ....;-((

Mvh, Kim

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 17-01-05 19:54

> Fandt et site: www.sendsms.dk
> Umiddelbart skulle man kunne sende SMS*er, men de
> kommer ikke frem til modtageren ....;-((

Hej...

Prøv evt. i stedet nogle af de forskellige sites fra min oversigt på
http://vindenand.dk/klik&uid=4.html

Jeg skal blankt erkende det er 1-2 måneder siden jeg testede dem
igennem, men mon ikke du trods alt stadig kan få smidt de beskeder af
sted du ønsker? Oplever du en eller flere af servicene der ikke virker
hører jeg meget gerne om det.

--
Michael
Spritnyt højttalersæt fra Eltax på auktion.