auto i MSAccess
Fra : MooreHojer

Dato : 17-01-05 17:05

Hej NG

Hvordan opretter jeg en autoincremenrække i Access?

--
Moore Hojer

Fra : Jesper Sommer

Dato : 17-01-05 17:21

> Hvordan opretter jeg en autoincremenrække i Access?

Det skal du nok spørge i Access gruppen om, denne gruppe beskræftiger
sig med mere generelle databasespørgsmål. Access har sin egen gruppe:

dk.edb.database.ms-access

Held og lykke

- Jesper

Fra : Martin Christensen

Dato : 17-01-05 17:33

Fra : Jesper Sommer

Dato : 19-01-05 02:18

> Du spørger Google, som man altid gør, før man spørger på Usenet.

Hmm... jeg har faktisk før hjulpet folk, som ikke var i stand til at
anvende en søgemaskine som Google, eller som havde for dårlige
engelskkundskaber til at læse artikler/svar på et andet sprog

Så jeg er enig med dig - man bør søge på Google først ... hvis man KAN
.... og det er ikke et "ufravigeligt krav" inden man spørger på usenet

- Jesper

Fra : Martin Christensen

Dato : 19-01-05 10:42

Fra : Jesper Sommer

Dato : 19-01-05 15:40

> Ja, grundreglen er jo, at man ulejliger sig selv, før man ulejliger
> andre _unødigt_. Det var i hvert fald det budskab, jeg havde til
> hensigt at komme med på en forhåbenligt diplomatisk måde.
>
> Martin

Det syntes jeg bestemt det var - din smiley var jo glad og alting

- Jesper