Sende AT (hayes) kommando til COM port
Fra : Thomas Demant [4990]

Dato : 17-01-05 14:48

Jeg har behov for at kommunikere med en mobiltelefon via AT kommandoer
(standard modem "sprog").
Jeg har dog ikke haft held til at finde noget om det hverken på nettet eller
usenet.
Jeg har prøvet mig frem med en komponent (XComDrv, fundet på torry.net), men
kan ikke få den til at virke - og hjælpefilen har jeg ikke
Er der nogen der kan hjælpe?

--
Thomas

Fra : fb

Dato : 17-01-05 15:23

hep....

ja der er meget lort derude....

men... det her du'r.....
http://sourceforge.net/projects/tpapro/

/finn

Fra : Thor

Dato : 17-01-05 22:12

> men... det her du'r.....
> http://sourceforge.net/projects/tpapro/

Enig!

mvh Thomas Riedel

Fra : Thomas Demant [4990]

Dato : 17-01-05 22:41

> Enig!
Ser lækkert ud må jeg sige. Jeg har kun lige set kort til det, men det ser
helt klart ud til at jeg kan "hit' u' a' 'et"
Jeg takker mange gange.

Thomas