4 Mbit indtil 1. maj 2005
Fra : q

Dato : 17-01-05 08:51

Fra : lomito

Dato : 17-01-05 13:27

Se her, til alle tdc kunder der har 1 eller 2 mbit linier.
http://privat.tdc.dk/internet/bredbaand/boost/

Lomito

Fra : Tim Christensen

Dato : 17-01-05 14:26

lomito wrote:
> Se her, til alle tdc kunder der har 1 eller 2 mbit linier.
> http://privat.tdc.dk/internet/bredbaand/boost/
>
> Lomito

Det gælder også Bredbånd Pro:

http://erhverv.tdc.dk/artikel.php?dogtag=tdc_e_int_bred_tilbud

Mvh

Tim

Fra : FedeDorit

Dato : 17-01-05 17:33

"q" <box1@frac.dk> skrev i en meddelelse
> http://privat.tdc.dk/artikel.php?dogtag=tdc_p_int_bre

ja og efter 1 maj sidder folk med en 1mbit/128 for 399,. mens Tele2 kunder
kan få 2mbit/128 for samme pris

Fra : Sune

Dato : 17-01-05 17:40

On Mon, 17 Jan 2005 17:32:39 +0100, "FedeDorit" <123@123.dk> wrote:

>ja og efter 1 maj sidder folk med en 1mbit/128 for 399,. mens Tele2 kunder
>kan få 2mbit/128 for samme pris

Tror du selv på det?

Grunden til TDC's tilbud er at efter 1 maj. bliver de nuværende priser normalprisen for 4mbit.
(Sådan har det været med alle deres seneste tilbudspriser)

Mvh
Sune

Fra : Mogens Nielsen

Dato : 17-01-05 18:53

Sune wrote:

> [...]
>
> Grunden til TDC's tilbud er at efter 1 maj. bliver de nuværende
> priser normalprisen for 4mbit. (Sådan har det været med alle deres

Det tror du vel ikke selv på?

--
Mogens.

Fra : Sune

Dato : 17-01-05 21:41

On Mon, 17 Jan 2005 18:53:03 +0100, "Mogens Nielsen" <snegomneslein@hotmail.com.invalid> wrote:

>Det tror du vel ikke selv på?

Jo, for sådan plejer det at være.

Mvh
Sune

Fra : Erik \(fjern_ og det~

Dato : 18-01-05 09:28

- og så gælder tilbudet ikke medarbejder bredbånd. Hvor usselt!

Fra : Per

Dato : 19-01-05 10:11

"Erik (fjern_ og det imellem)" <erik@_fjern_palsbo.com> wrote in message
>- og så gælder tilbudet ikke medarbejder bredbånd. Hvor usselt!

HØRT!!!!!!!!!!!!!!

Hvorfor faen kan de ikke bare give det samme her. Prisen er jo uændret! Det
er garanteret fordi de ved at dem med medarbejderbredbånd ikke bare kan
fortsætte med hastigheden når man så skal betale mere.

Fra : Kenneth Johansen

Dato : 20-01-05 01:01

"Per" <no@tak.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> er garanteret fordi de ved at dem med medarbejderbredbånd ikke bare kan
> fortsætte med hastigheden når man så skal betale mere.

Grunden til at det ikke gælder medarbejder bredbånd, grunder i at der fidnes
forskellige former for medarbejder bredbånd, og for ikke lægge unødvendigt
pres på de forskellige virksomheder der tilbyder deres medarbejder en adsl
forbindelse, har man fra TDC's side fravalgt denne gruppe.

/Kenneth

Fra : FedeDorit

Dato : 17-01-05 20:53

"Sune" <apr2003@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> normalprisen for 4mbit.
> (Sådan har det været med alle deres seneste tilbudspriser)

Taget fra TDC:
NYHED
"Lige nu firdobler vi din hastighed indtil 1. maj 2005, når du bestiller
bredbånd med en hastighed på 1024/128 Kbit/s for 399 kr. pr. måned

Det vil sige at du får 4 Mbit* indtil 1. maj 2005 uden ekstra beregning.

Efter 1. maj 2005 bliver hastigheden på dit bredbånd automatisk ændret til
1024/128 Kbit/s og fortsætter dermed til en pris på 399 kr. pr. måned

* Vi leverer den højest mulige hastighed - op til 4 Mbit. "

"

Fra : letterbox

Dato : 17-01-05 21:16

Har fra kundeservice at de begynder med 4 og 8 mbit fra marts. + tv over
bredbaand.
så måske Sune har ret.

Fra : Sune

Dato : 17-01-05 21:42

On Mon, 17 Jan 2005 21:16:26 +0100, "letterbox" <letterbox@removeme.mail.dk> wrote:

>Har fra kundeservice at de begynder med 4 og 8 mbit fra marts. + tv over
>bredbaand.
>så måske Sune har ret.

Selvfølgelig har jeg det :P

Mvh
Sune

Fra : Sune

Dato : 17-01-05 21:41

On Mon, 17 Jan 2005 20:53:28 +0100, "FedeDorit" <123@123.dk> wrote:

> [...]
>bredbånd med en hastighed på 1024/128 Kbit/s for 399 kr. pr. måned
>Det vil sige at du får 4 Mbit* indtil 1. maj 2005 uden ekstra beregning.

Ja det har jeg læst. Mit svar er stadig det samme.

Mvh
Sune

Fra : Karsten

Dato : 17-01-05 21:41

On Mon, 17 Jan 2005 17:39:45 +0100, Sune <apr2003@tdcadsl.dk> wrote:

>Grunden til TDC's tilbud er at efter 1 maj. bliver de nuværende priser normalprisen for 4mbit.
>(Sådan har det været med alle deres seneste tilbudspriser)

nahh..det tror jeg nu ikke,
det er nok for at få testet hele systemet for at afsløre svage steder,
ganske gratis for TDC, inden de udbyder høje hastigheder med TV
og lign. ?
og _det_ gør de ikke gratis

>Mvh
>Sune

mvh. Karsten

Fra : Sune

Dato : 17-01-05 21:48

On Mon, 17 Jan 2005 21:41:19 +0100, Karsten <no@spam.org> wrote:

>nahh..det tror jeg nu ikke,

Ok.

>det er nok for at få testet hele systemet for at afsløre svage steder,
>ganske gratis for TDC, inden de udbyder høje hastigheder med TV
>og lign. ?
>og _det_ gør de ikke gratis

Når de beynder at udbyde TV skal man jo betale abonnement for det.
Det betaler sig selv hjem.

Mvh
Sune

Fra : Sune

Dato : 05-04-05 14:22

>Tror du selv på det?
>
>Grunden til TDC's tilbud er at efter 1 maj. bliver de nuværende priser normalprisen for 4mbit.
>(Sådan har det været med alle deres seneste tilbudspriser)

Havde jeg ret eller havde jeg ret?
:)

Mvh
Sune

Fra : Mogens

Dato : 18-01-05 23:06

> [...]

>"q" <box1@frac.dk> skrev i en meddelelse
>>

>ja og efter 1 maj sidder folk med en 1mbit/128 for 399,. mens Tele2 kunder

Tja Fede Dorrit

Til gengæld, skal vi ikke leve med Tele2 og deres ikke eksisterende
kundeservice....

De har landets værste service ifølge Teleankenævnets statistik over
deres sager...

SÅ behold du endelig det selskab for dig vel

Mogens
www.findsvar.dk
Endnu et tele2 kunde-offer.

Fra : FedeDorit

Dato : 19-01-05 19:04

"Mogens" <der@dudidam-virker-ikke.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> deres sager...
>
> SÅ behold du endelig det selskab for dig vel

Ja det gør jeg osse, da jeg ikke har haft problemer med kundeservice
Til gengæld bandede jeg TDC af H. til ,da jeg havde ADSL hos dem...

Fra : Dopedog

Dato : 17-01-05 21:18

> http://privat.tdc.dk/artikel.php?dogtag=tdc_p_int_bre

Fedt nok. Nogen der ved hvor længe der går før man bliver opgraderet og om
man får besked o.s.v. ? Jeg har lige tilmeldt mig nemlig :)

-Ronnie

Fra : letterbox

Dato : 17-01-05 22:30

2 dage fik jeg at vide så i morgen formiddag ,er det 4 mbit tid ,det er for
fedt.

Fra : Mogens

Dato : 18-01-05 23:09

On Mon, 17 Jan 2005 21:17:55 +0100, "Dopedog"

Tja

80808010 de er din hjælp

Mogens
www.findsvar.dk

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 19-01-05 11:57

Mogens wrote:

> 80808010 de er din hjælp

80808017 giver nok et bedre svar

Jesper G. Poulsen

Fra : Søren Nielsen

Dato : 18-01-05 02:01

q wrote:
> http://privat.tdc.dk/artikel.php?dogtag=tdc_p_int_bre

Det skulle hellere investere pengene i at få deres newsserver til at fungere
:( Bittert at have 4Mbit og stadig kun kunne udnytte en 512kbit (på den
binære grupper naturligvis)

Søren

Fra : letterbox

Dato : 18-01-05 07:49

ja det kan du jo godt ha ret i.
man det er jo så en anden snak.

Fra : Søren Nielsen

Dato : 18-01-05 10:06

letterbox wrote:
> ja det kan du jo godt ha ret i.
> man det er jo så en anden snak.

Ja, det er det. Men bestemt ikke en mindre uinteressant diskussion af den
grund.

Søren

Fra : Peter Kjellerup Rasm~

Dato : 18-01-05 09:50

q wrote:
> http://privat.tdc.dk/artikel.php?dogtag=tdc_p_int_bre
Det er sjovt nok (læs: meget bekymrende) med den stigende anvendelse af,
at man kun behøver at sige hvad download hastigheden er (for upload er
altid 128k *suk*). Jeg vil faktisk stille mig tvivlende over for om man
vil være i stand til at udnytte 4Mbit ved 128k i upload hastighed med
tcp trafik - men jeg har dog ikke lige regnet på det...

De skriver faktisk ingen steder at det stadigvæk kun er 128k i UL, så
det kunne da være sjovt at holde dem fast på, at hvis man siger 4Mbit så
taler man selvfølgelig om en synkron linie :)

mvh
Peter

Fra : Klaus Ellegaard

Dato : 18-01-05 10:03

Peter Kjellerup Rasmussen <pkr@daimi.au.dk> writes:
>De skriver faktisk ingen steder at det stadigvæk kun er 128k i UL, så
>det kunne da være sjovt at holde dem fast på, at hvis man siger 4Mbit så
>taler man selvfølgelig om en synkron linie :)

En 4096/128 kbps ADSL er faktisk synkron inde i maven. Til gengæld
er den asymmetrisk

Mvh.
   Klaus.

Fra : Peter Kjellerup Rasm~

Dato : 18-01-05 10:10

> En 4096/128 kbps ADSL er faktisk synkron inde i maven. Til gengæld
> er den asymmetrisk
Jajaja - men ikke synderligt relevant vel :)

mvh
Peter

Fra : letterbox

Dato : 18-01-05 17:37

nu er det så også en 4096/512 kbps jeg er blevet lovet.
så jeg ved nu ikke rigtig.tror nok det kan gå an.

Fra : Henrik Villadsen

Dato : 18-01-05 18:12

On Tue, 18 Jan 2005 09:49:30 +0100, Peter Kjellerup Rasmussen <pkr@daimi.au.dk>
wrote:

> [...]
>det kunne da være sjovt at holde dem fast på, at hvis man siger 4Mbit så
>taler man selvfølgelig om en synkron linie :)

Der er 512kbps i upload på 4Mbit tilbudet.
--
Henrik

Fra : letterbox

Dato : 18-01-05 19:08

nemlig

Fra : Per

Dato : 19-01-05 10:13

De skriver faktisk ingen steder at det stadigvæk kun er 128k i UL, så
det kunne da være sjovt at holde dem fast på, at hvis man siger 4Mbit så
taler man selvfølgelig om en synkron linie :)

Det er også mere man får i upload!

Fra : Klaus Ellegaard

Dato : 19-01-05 10:14

Per <no@tak.dk> writes:
>De skriver faktisk ingen steder at det stadigvæk kun er 128k i UL, så
>det kunne da være sjovt at holde dem fast på, at hvis man siger 4Mbit så
>taler man selvfølgelig om en synkron linie :)

En 4096/128 kbps ADSL-linje er synkron.

>Det er også mere man får i upload!

Næ?

Mvh.
   Klaus.

Fra : Thomas S. Iversen

Dato : 19-01-05 10:49

> En 4096/128 kbps ADSL-linje er synkron.

*GRIN* ordkløver. Hjælp nu manden med det rette ord så

THomas

Fra : Klaus Ellegaard

Dato : 19-01-05 10:51

Thomas S. Iversen <zensonic@zensonic.dk> writes:

>*GRIN* ordkløver. Hjælp nu manden med det rette ord så

Asymmetrisk. Men ADSL kan jo ikke køre 4096/4096 alligevel, så ideen
er dødfødt.

Mvh.
   Klaus.

Fra : Thomas S. Iversen

Dato : 19-01-05 11:54

> Asymmetrisk. Men ADSL kan jo ikke køre 4096/4096 alligevel, så ideen
> er dødfødt.

Shh lad ham nu bare tro det!

God dag Klaus, og undskyld forstyrrelsen.

Thomas

Fra : Dopedog

Dato : 19-01-05 20:16

> http://privat.tdc.dk/artikel.php?dogtag=tdc_p_int_bre

Hm jeg bestilte det i mandags og fik en "kvittering" over mailen men synes
stadig ikke der er sket nogle ændringer med hensyn til boosten. Får man en
mail når det kører eller må man selv finde ud af at teste det ? I så fald,
hvordan ? Den test på TDC's hjemmeside kan jeg ikke få til at virke :-\

-Ronnie

Fra : Erik Dan

Dato : 19-01-05 20:46

> [...]
> mail når det kører eller må man selv finde ud af at teste det ? I så fald,
--------------
Jeg har fået det )) jeg bestilte d.17/1 kl.15.52
Du kan teste det ved f.eks at downloade lidt herfra
http://www.klid.dk/sw/fedora/ ,hos mig viser DUMeter at jeg henter med ca
440kB/s , eller du kan bruge denne mere nøjagtige test
Ned i start og vælg kør:

Skriv CMD og tryk OK.

Skriv derefter det jeg skriver herunder:

FTP ftptest1.Tele.dk
(Tryk Enter)
Brugernavn = ftp
(Enter)
Password = ftp
(Enter)
Cd pub
(Enter)
Bin
(Enter)
Hash
(Enter)
get 10Mtest.rnd
(Enter)

Husk det skal være stort M i 10Mtest.rnd..
Ellers funker det ikke..

Du kan også teste din upload..

Så er det bare det samme til lige før "get"..

Skriv da:
cd upload
(Enter)
send 10Mtest.rnd
(Enter)

/ Dan

Fra : Dopedog

Dato : 19-01-05 22:19

> [...]
> http://www.klid.dk/sw/fedora/ ,hos mig viser DUMeter at jeg henter med ca
> 440kB/s , eller du kan bruge denne mere nøjagtige test

Tak for det

Desværre ikke sket noget her endnu

Men jeg bestilte det også først omkring klokken 22.00 så mon ikke det sker
engang imorgen :)

Fra : Dopedog

Dato : 19-01-05 22:48

> [...]
> Ellers funker det ikke..
>
> Du kan også teste din upload..
>
> Så er det bare det samme til lige før "get"..

WEEEEEEEEEEEEEEE nu virker det også her :D

Fra : Tim Christensen

Dato : 20-01-05 11:31

Dopedog wrote:

> WEEEEEEEEEEEEEEE nu virker det også her :D

Men der er stadigt ikke sket noget hos mig (Bredbånd Pro) selvom jeg
bestilte i mandags. Nu ringer jeg snart og brokker mig (på en høflig og
venlig måde naturligvis).

Mvh

Tim

Fra : Henrik Villadsen

Dato : 20-01-05 15:31

On Wed, 19 Jan 2005 22:47:42 +0100, "Dopedog" <dopedogFJERNDETHER@privat.dk>
wrote:

>WEEEEEEEEEEEEEEE nu virker det også her :D

Skal man resette forbindelsen, eller er det ikke nødvendig?
--
Henrik

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 20-01-05 16:16

Henrik Villadsen skrev:

>Skal man resette forbindelsen, eller er det ikke nødvendig?

Nej.
--
Knud

Fra : Søren Nielsen

Dato : 20-01-05 17:21

Henrik Villadsen wrote:

> Skal man resette forbindelsen, eller er det ikke nødvendig?

Det er ikke nødvendigt, det kommer helt af sig selv :)

Søren

Fra : Dopedog

Dato : 20-01-05 20:52

> Skal man resette forbindelsen, eller er det ikke nødvendig?
> --
> Henrik

Nope lige pludselig er det der bare

Fra : Dopedog

Dato : 19-01-05 22:51

[SNIP]

> / Dan

Nå de har sku også lige skruet op for uploaden til 512 :o

TAK TDC :D

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 28-01-05 15:22

Dopedog wrote:
> Nå de har sku også lige skruet op for uploaden til 512 :o

Ja - det skriver de faktisk også på hjemmesiden - der står at man får så
meget linien kan trække - dog højst 512 kbit.

Der står også leveringstid = max 72 timer - gad vide om det også gælder i
weekenden, da jeg først har bestilt i går torsdag ?

Jan

Email: jan@jve.invalid Web: www.jve.dk

Fra : Thomas S. Iversen

Dato : 28-01-05 18:56

> Der står også leveringstid = max 72 timer - gad vide om det også gælder i
> weekenden, da jeg først har bestilt i går torsdag ?

Jeg bestilte i går og havde fået opgraderingen her sent i aften.

Thomas

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 29-01-05 00:20

Thomas S. Iversen wrote:

> Jeg bestilte i går og havde fået opgraderingen her sent i aften.

Hmmm...

Fra : Søren Nielsen

Dato : 19-01-05 21:19

Dopedog wrote:

> [...]
> Får man en mail når det kører eller må man selv finde ud af at teste
> det ? I så fald, hvordan ? Den test på TDC's hjemmeside kan jeg ikke

Sidste gang jeg opgraderede, fik jeg et brev ca. 2 dage efter bestillingen,
hvor der stod hvornår opgraderingen ville træde i kraft. Og det passede
meget godt, de havde lovet at den ville være opgraderet efter 48 timer og
det var den i hvert fald. Mon ikke det samme er tilfældet her?

Søren

Fra : Erik Dan

Dato : 19-01-05 21:30

> [...]
> meget godt, de havde lovet at den ville være opgraderet efter 48 timer og
> det var den i hvert fald. Mon ikke det samme er tilfældet her?
Jeg har ikke modtaget nogen besked om at det var trådt i kraft , så det skal
man nok ikke forvente.

/ Dan

Fra : K.

Dato : 19-01-05 22:13

"Erik Dan" <mirage@desert.dk> wrote in message

> "Søren Nielsen" <kampfordeler_gb@hotmail.com> wrote in message

> Jeg har ikke modtaget nogen besked om at det var trådt i kraft , så det
> skal man nok ikke forvente.

Jeg har netop fået min opgradering, 45 timer efter den blev bestilt.
Fra 2048/512 til 4096/512..

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 19-01-05 22:28

Søren Nielsen wrote:

> opgraderet efter 48 timer og det var den i hvert fald. Mon ikke det
> samme er tilfældet her?

Hotline sagde 2 dage til mig...

Jesper G. Poulsen

Fra : Bruno Christensen

Dato : 19-01-05 23:00

On Wed, 19 Jan 2005 20:16:21 +0100, Dopedog wrote:

> [...]
> hvordan ? Den test på TDC's hjemmeside kan jeg ikke få til at virke :-\

Find en stooor fil på f.ex Tucows, helst over 50 MB.
Det lader ikke til at man får besked, jeg bestilte også mandag, og lige nu
kører der 3,6 mbps (fed hastighed)bare det ikke er vanedannende

--
Med Venlig Hilsen
Bruno Christensen

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 20-01-05 00:04

Bruno Christensen wrote:

> Find en stooor fil på f.ex Tucows, helst over 50 MB.

For upræcist.

ftp://ftptest1.tele.dk er til for det samme.

Jesper G. Poulsen

Fra : Bruno Christensen

Dato : 20-01-05 08:54

On 19 Jan 2005 23:03:47 GMT, Jesper G. Poulsen wrote:

> For upræcist.
>
> ftp://ftptest1.tele.dk er til for det samme.

Hov, det er jo ikke den jeg blev henvist til fra TDCs hjemmeside (det var et
program der ikke fungerede hos mig).

Denne siger så 3,37mbps, hvilket nok skyldes at konen sidder og spiller på
samme linie.

Tak for linket.

--
Med Venlig Hilsen
Bruno Christensen

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 20-01-05 13:43

Bruno Christensen wrote:

> Hov, det er jo ikke den jeg blev henvist til fra TDCs hjemmeside (det

Nej.

> var et program der ikke fungerede hos mig).

Det virker heller ikke her... :-/

> Tak for linket.

Du kan også teste upload

Jesper G. Poulsen

Fra : Thomas Jensen

Dato : 26-01-05 00:11

> Find en stooor fil på f.ex Tucows, helst over 50 MB.
> Det lader ikke til at man får besked, jeg bestilte også mandag, og lige nu
> kører der 3,6 mbps (fed hastighed)bare det ikke er vanedannende

Det er det. Jeg har 10Mbit/10Mbit og man vænner sig frygteligt hurtigt
til det

Mvh,

Thomas

Fra : Flemming Hansen

Dato : 28-01-05 13:01

> Det er det. Jeg har 10Mbit/10Mbit og man vænner sig frygteligt hurtigt
> til det

Crazy dudes Bor i Ålborg, kan man få så'n hurtige forbindelse heroppe? I
givet fald hvordan? Hvad hedder det?

Fra : Søren Nielsen

Dato : 28-01-05 16:48

Flemming Hansen wrote:

> Crazy dudes Bor i Ålborg, kan man få så'n hurtige forbindelse
> heroppe? I givet fald hvordan? Hvad hedder det?

Det hedder vist noget med bolig-foreninger :)

Søren