forstår ikke browser
Fra : ck

Dato : 16-01-05 23:38

Hvor er forskellen at FireFox og IE,
Nu har jeg hørt at firefox skulle være bedre? Hvor henne er den bedre.
Skal lige siges jeg er normal bruger!!

mvh ck

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 17-01-05 00:21

Den 16-01-05 23.38 skrev ck følgende:
> Hvor er forskellen at FireFox og IE,
> Nu har jeg hørt at firefox skulle være bedre? Hvor henne er den bedre.
> Skal lige siges jeg er normal bruger!!

Du kan læse om en del af fordelene ved Firefox på nedenstående link,
hvor du også kan finde hjælp til at bruge Firefox og udnytte de mange
nye muligheder.

http://kimludvigsen.dk/programmer-internet-firefox.html

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Skræddersy Windows XP med TweakUI

Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 17-01-05 18:11

Kim Ludvigsen <usenet@kimludvigsen.dk> posting:

>Du kan læse om en del af fordelene ved Firefox på nedenstående link,

Det bør selvfølgelig bemærkes, at meget af "hypet" omkring FireFox
er overdrevet og meget af "det nye" ikke er specielt særegne for
FireFox. Mange af de ting, man opnår ved at anvende FireFox, har
været tilgængeligt længe i andre browsere som fx Opera eller
Mozilla.

Se fx http://akira.ruc.dk/~cbh/c/hvorforOpera.html og adr. i min
signatur.

--
What is life, except excuse for death,

http://www.opera.com/products/desktop/opera-ie/

Fra : Carl Drud

Dato : 17-01-05 18:38

Christian Bohr-Halling wrote:

> Det bør selvfølgelig bemærkes, at meget af "hypet" omkring FireFox
> er overdrevet og meget af "det nye" ikke er specielt særegne for
> FireFox.

Nogle er vel nye og særegne for spørgeren, der er ude efter forskellen
mellem FF og IE.

Carl