Vis din tank
Fra : kokken

Dato : 16-01-05 19:00

Hej

Jeg har startet en tråd "min tank" i dk.binaer, hvis andre ville være med.

Mich

Fra : Montego

Dato : 16-01-05 21:59

Det ville jeg gerne ,men ved ikke hvordan man uploader billeder

Fra : Fessor

Dato : 15-01-05 22:12

Jeg vil ad også gerne være med men jeg kan ikke uploade billeder, der er
eller "kun" på 199 KB, hvilket jo ikke er så stort som andre filer i
gruppen...
er der nogen der kan give mig en løsning.....skal det laves om på en eller
anden måde jeg prøvede som alm. jpg
Claus

Fra : Brizz

Dato : 17-01-05 13:18

> [...]
> gruppen...
> er der nogen der kan give mig en løsning.....skal det laves om på en eller

Hvis der var en tråd i dk.binaer var det nemt nok for så besvarer du bare et
indlæg og vedhæfter din fil..så kommer det helt automatisk

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk

Fra : Fessor

Dato : 16-01-05 16:06

"Brizz" <rendmig@iroven.dk> skrev i en meddelelse

> Hvis der var en tråd i dk.binaer var det nemt nok for så besvarer du bare
> et indlæg og vedhæfter din fil..så kommer det helt automatisk

> [...]
Der er en tråd, nej den gør ej, jeg har prøvet... og det irritere mig lidt,
jeg får en melding fra OE

Outlook Express kan ikke sende meddelelsen. Emne 'Re: Min tank 325l aften
mode.', Konto: 'news.tele.dk', Server: 'news.tele.dk', Protokol: NNTP, Svar
fra server: '441 435 Article exceeds local size limit', Port: 119, Sikker
(SSL): Nej, Serverfejl: 441, Fejlnummer: 0x800CCCA9

Nogen der ved hvad der er galt, eller er det simpelthen min
forbindelse/udbyder det er galt med

Fra : Brizz

Dato : 17-01-05 17:14

> Der er en tråd, nej den gør ej, jeg har prøvet... og det irritere mig
> lidt, jeg får en melding fra OE

Den kan jeg så ikke se

> [...]
> Sikker (SSL): Nej, Serverfejl: 441, Fejlnummer: 0x800CCCA9
>
> Nogen der ved hvad der er galt, eller er det simpelthen min

Kan ikke hjælpe dig med den fejl. Normalt hvis filen er for stor splitter
den bare filen op i flere dele.

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk

Fra : MuLLe

Dato : 26-01-05 23:46

"Fessor" wrote
> [...]
> Sikker (SSL): Nej, Serverfejl: 441, Fejlnummer: 0x800CCCA9
> Nogen der ved hvad der er galt, eller er det simpelthen min

Hejsa, jeg ved ikke om du har fundet ud af det.
Men det er fordi, at din fil er for stor.
"Article exceeds local size limit"

Sådan her løser du det:
Gå i -> Tools -> Accounts
Gå til fanebladet -> News
Stil dig på -> dtext.news.tele.dk
og tryk -> Properties.
Gå til fanebladet -> Advanced
Sæt flueben ved -> Break apart messages larger then
Og skriv -> 300, så skulle det køre for dig.

Jeg ved godt, at det er lidt sent.
Men det kunne jo være, at du kunne bruge det endnu.

MvH MuLLe

Fra : Fessor

Dato : 26-01-05 00:50

Tusind tak mulle
Og bedre sent end aldrig
MVH
Claus

Fra : MuLLe

Dato : 27-01-05 07:53

"Fessor" wrote
> Tusind tak mulle
> Og bedre sent end aldrig
Jamen det var da så lidt, glad for at jeg kunne hjælpe.

MvH MuLLe

Fra : Fessor

Dato : 26-01-05 00:55

"MuLLe" <mullde_berg@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Og skriv -> 300, så skulle det køre for dig.
>
> Jeg ved godt, at det er lidt sent.
> Men det kunne jo være, at du kunne bruge det endnu.

Jeg har lige prøvet og det så ud til at virke, jeg satte filstørrelsen på
150 den ville ikke akseptere 300
MVH
Claus

Fra : Fessor

Dato : 26-01-05 01:03

> Jeg har lige prøvet og det så ud til at virke, jeg satte filstørrelsen på
> 150 den ville ikke akseptere 300
> MVH
> Claus

Nu kan man da se de øverste 8 cm LOL
mvh
claus

Fra : MuLLe

Dato : 27-01-05 07:57

"Fessor" wrote
> Nu kan man da se de øverste 8 cm LOL
Hele billedet ligger der godt nok, kanon.
Det kunne være, at jeg skulle smide mit ind også.

MvH MuLLe

Fra : Christian M. Nielsen

Dato : 17-01-05 18:41

http://cmnielsen.dk/akvarium3.jpg

--

Mvh Christian http://www.cmnielsen.dk
Nyeste Artikel : Crenicichla compressiceps.

Fra : www.dyreliv.dk

Dato : 19-01-05 21:30

Find evt. et program der hedder PowerPost, det er rimelig let at bruge til
upload af filer i binaere nyhedsgrupper.