Asrock K7VT4A+ - hvor skal power switch si~
Fra : Peter Holm

Dato : 16-01-05 17:30

Hejsa
En der kan fortælle mig hvor jeg tilslutter powerswitch på mit Asrock
K7VT4A+
Se manualen her:
http://www.asrock.com/Drivers/Manual/K7VT4A%2B_UM.pdf
Den skal tilsluttes (9-pin PANEL1) Item 15, men er det på PLED+/PLED- eller
er det på PWRBTN#/GND ?

Det der undrer mig er, at der 2 steder er tilslutning for Power LED. Både på
dette 9-pin panel (item 15) og på et seperat 3-pin panel (item 14)

Peter Holm
www.pinknippon.dk/holmfoto

Fra : Peter Holm

Dato : 16-01-05 17:59

> Den skal tilsluttes (9-pin PANEL1)

en lidt hurtigere vej til PANEL 1 (item 15)

Mvh
Peter

Fra : Madsen

Dato : 16-01-05 22:49

Peter Holm wrote:
> [...]
> http://www.asrock.com/Drivers/Manual/K7VT4A%2B_UM.pdf
> Den skal tilsluttes (9-pin PANEL1) Item 15, men er det på PLED+/PLED-

Anvendes til power led

> eller er det på PWRBTN#/GND ?

Anvendes til power switch

--