søge i indholdet af et felt ?
Fra : Ukendt

Dato : 16-01-05 16:11

Hejsa Alle

Hvis jeg nu vil søge i indholdet af et felt f.eks.:

$sql="SELECT * FROM `question` WHERE `text` INDEHOLDER '$seekwords[0]' AND
'$seekwords[1]'";

Altså hvad skriver man istedet for INDEHOLDER ? "text" kunne jo f.eks. være
"hvordan er vejret idag?" og så skal man kunne finde alle dem hvor f.eks.
vejret er i !

En der kan gi et bud ? kan sq ikke finde det nogle steder..

Mvh
Morten

Fra : Stig Johansen

Dato : 16-01-05 16:52

"Juel" <xHOSstarchild.dk> wrote:

> [...]
> f.eks. vejret er i !
>
> En der kan gi et bud ? kan sq ikke finde det nogle steder..

Et godt bud kunne være:
<http://www.google.com/search?hl=en&lr=&safe=off&c2coff=1&q=full+text+search&btnG=Search>

Stig Johansen

Fra : Martin Christensen