hvordan unlucker man en Nokia 6600?
Fra : Brian Olesen

Dato : 15-01-05 18:12

Hejsa
Her er et rigtigt newbe-spørgsmål.

Hvordan låser jeg en Nokia 6600 op fra Orange købt her for en månedstid
siden?

Jeg har læst en tidligere tråd om emnet og nej jeg gider ikke betale for
det.

Jeg kører ikke med kabel, men kan man gøre det via bluetooth?

Håber på et svar.

Mvh. Brian

P.S. Hvordan ser man, hvilken firmware man har i telefonen?

Fra : Anders

Dato : 15-01-05 19:11

Prøv www.tekit.dk ellers så www.dkunlock.dk

Mvh
Anders

Fra : Brian Olesen

Dato : 16-01-05 01:11

Hej Anders
tekit er prøvet og deres unlucker virkede desværre ikke. Jeg prøvede de 3
koder jeg fik anvist og fik forkert kode ved dem alle. Jeg ved, at min emi
er korrekt indtastet. Så jeg må nok bare væbne mig med lidt tolmodighed til
en eller anden kvik person finder en nyere unlucker.
Ellers mange tak for tippet.

Mvh. Brian

Fra : Nicky Iversen

Dato : 16-01-05 02:43

> [...]
til
> en eller anden kvik person finder en nyere unlucker.

Hej Brian

Så vidt jeg ved, så kommer der ca. 7 koder, og som der står anvist, skal du
starte med den sidste, altså fra bunden og opefter. (har du gjort det ?)

jeg har ulocked en del mobiltelefoner fra tekit.dk, og har aldrig haft
problemer !

Prøv evt. igen !

Mvh. Nicky

Fra : helloo.dk

Dato : 16-01-05 21:12

"Nicky Iversen" <iversen@mail.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Så vidt jeg ved, så kommer der ca. 7 koder, og som der står anvist, skal
> du
> starte med den sidste, altså fra bunden og opefter. (har du gjort det ?)

Er det ikke kun kode 7 først og så kode 1. ??

prøv evt. at benytte www.trycktill.com for at se om det virker!
læg mærke til at tal 2 er 1 tal anderledes!
hilsen Dan
--
Vi giver garanti på alt hvad vi laver, undtagen på reparationer af
vandskadede telefoner. Du så os på TV lørdag d. 2. Oktober 2004.

Fra : Brian Olesen

Dato : 16-01-05 22:26

Hej Dan,
Cool sted det der trictal! De giver mange gode forklaringer. Men jeg ved
ikke hvad du mener med at tjekke resultatet? Men spændende ser det ud.
Jeg har en anden telefon magen til. De er begge købt i el-giganten her lige
før jul.

Mvh.Brian
"helloo.dk" <dan@helloo.dk> wrote in message

Fra : helloo.dk

Dato : 16-01-05 22:39

> [...]
> ikke hvad du mener med at tjekke resultatet? Men spændende ser det ud.
> Jeg har en anden telefon magen til. De er begge købt i el-giganten her

Jeg mener at koderne er ikke ens.. hvis du sammenligner tekit.dk med
trycktill.com så er det forskellige koder man får selv om man taster de
samme Imei nr. ind!

Husk på at du har kun 5 forsøg til hver telefon! Efter de 5 forsøg kan du
ikke længere låse op med koder og skal derfor til en unlocker på
www.dkunlock.dk
hilsen Dan