Ikoner
Fra : Mikael Jensen

Dato : 20-05-01 23:08

Hvordan får man ikonerne på skrivebordet til at flette ind med
baggrundsbilledet?
I stedet for at der skal være en bestemt farve som baggrund for ikonernes
tekst kan man så ikke lave ens wallpaper til den baggrund.

Jeg har WindowsME

Hilsen Mikael

Fra : Bokaj Fusk

Dato : 20-05-01 23:13

Dette emne skal du nok finde svaret på i en anden nyhedsgruppe!!

Mikael Jensen <mikaeljensen@hotmail.com> skrev i en

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 21-05-01 21:27

"Bokaj Fusk" <skrydstrup@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Dette emne skal du nok finde svaret på i en anden nyhedsgruppe!!

Og hvis du havde svaret under spørgsmålet var det lættere at læse.

> Mikael Jensen <mikaeljensen@hotmail.com> skrev i en

Transtext fra www.chaossoft.com det er et freewareprogram.

mvh
Henning

Fra : Bobby

Dato : 22-05-01 21:00

Det vil jeg ikke give dig ret i - Dit svar skal man sgu lede grundigt efter
!

Mvh.
Bobby

Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 22-05-01 23:24

On Tue, 22 May 2001 22:00:01 +0200, "Bobby" <graack2@yahoo.dk> wrote:

>Det vil jeg ikke give dig ret i - Dit svar skal man sgu lede grundigt efter
Næ, det står som det skal, lige under det han svarer på, så det ikke
kan misforståes.

Poul Erik

--
==__o