dataopsamling fra kontaktformular ?
Fra : Studio Smalbro

Dato : 15-01-05 17:15

Jeg skal lave en kontaktformular til en hjemmeside. Jeg ville gerne at alle
de forespørgsler der bliver sendt fra formularen bliver opsamlet i en
database, som efterfølgende kan spytte dem ud i samlet form. Kan det lade
sig gøre og hvordan ?
Kh
Bjørn

Fra : Mogens

Dato : 15-01-05 19:56

Ja, men fortæl lige lidt mere, da det vil hjælpe til at finde den
rigtige løsning....

Hvilket OS snakker vi ??
Har du adgang til Mysql eller er det en anden database den skal køre
på ?

Mogens
www.findsvar.dk

Fra : Studio Smalbro

Dato : 16-01-05 20:00

Der er tale om et hotelsite hvor man skal udfylde en formular for at spørge
til plads. Dvs man skal svare på hvor mange man er, hvor gammel, adresse
osv. Det ville være rart hvis hotellet kunne bruge de data der kommer ind
til efterfølgende marketing. Dvs. data skal kunne trækkes ud i en exelfil
man kan lave brevflet på osv.
Den eksisterende hjemmeside er statisk, men sitet ligger på en php/mysql
server. Jeg antager at man kan nøjes med at lave selve formen dynamisk.

Kh
Bjørn

Fra : René Jeppesen

Dato : 18-01-05 08:06

Hej Bjørn...

Det kan du sagtens. Har du mulighed for at kontakte mig på msn, så skal jeg
nok hjælpe dig..

Mvh René
admin snabela vipz.dk