Ericsson R600 fryser - kan det kureres ??
Fra : Jan Vennike

Dato : 15-01-05 16:03

Hej NG

Jeg har lige indkøbt en brugt Ericsson R600 fra en kollega, som har haft den
liggende i en skuffe i et års tid - og da han købte den for knap 2 år siden,
har den altså været brugt i max 1 år, så det syntes jeg selv var et godt
køb.

Men nu har jeg opdaget at den har det med at "fryse" indtil flere gange om
dagen - nogen gange holder den lille lampe op med at blinke og nogen gange
ikke - men fælles for fejlen, er at forsøger man at ringe til telefonen, får
man telefonsvareren istf at telefonen ringer. Men den reagerer på knapperne,
så derfor kan det være lidt svært at se hvornår den er kørt fast. Men
forsøger man at ringe op, sker der ikke en dyt, før den har været
genstartet.

Jeg har et par gange oplevet først at få en SMS efter at jeg har
"genstartet" telefonen - selv om den er blevet afsendt laaaang tid før.

Kan man gøre noget ved det eller er jeg blevet taget ved en hvis legemsdel
af min kollega (som påstår at den aldrig har gjort det for ham) ?????

--
Jan

Remove the cat in the email to reach me

Fra : Anders

Dato : 15-01-05 16:20

Ved ikke om skulle hjælpe, men prøv at få opdateret softwaren i telefonen.
Hvis du ikke selv kan klare det, så kig på www.dkunlock.dk - der skal nok
være en i nærheden af, hvor du bor. Det koster nok lidt penge (ca. 50,-).

Mvh
Anders