datakabel til N 5140
Fra : The MANN

Dato : 15-01-05 15:50

Hejsa NG

Er der nogen som ved hvor jeg kan købe sådan et

billigt ?? i området Aabenraa / Sønderborg / Gråsten

På forhånd tak

The MANN

Fra : Calle.

Dato : 15-01-05 19:35

The MANN wrote:
> Hejsa NG
>
> Er der nogen som ved hvor jeg kan købe sådan et
>
> billigt ?? i området Aabenraa / Sønderborg / Gråsten

thansen vel. Men hvorfor ikke køre IR
--
Calle.

Fra : The MANN

Dato : 16-01-05 11:48

> thansen vel. Men hvorfor ikke køre IR
> --
> Calle.

Tja det har jeg ikke på maskinen:Så det er et spørgsmål om hvad der er mest
fremtid i ( nok IR )

Har T-Hansen også det ??

Jeg har abit as8-v mobo

The MANN

Fra : Calle.

Dato : 16-01-05 12:13

The MANN wrote:
> Tja det har jeg ikke på maskinen:Så det er et spørgsmål om hvad der
> er mest fremtid i ( nok IR )
>
> Har T-Hansen også det ??

Du kan få det som en USB stick. Jeg købte min hos NOVADATA i Sønderborg.
--
Calle.

Fra : The MANN

Dato : 16-01-05 12:36

> Du kan få det som en USB stick. Jeg købte min hos NOVADATA i Sønderborg.
> --
> Calle.

Hvad er prisen .er det en universal ? den skulle gerne understøtte " ir da
"

The MANN

Fra : Calle.

Dato : 16-01-05 12:45

The MANN wrote:

> Hvad er prisen .er det en universal ? den skulle gerne understøtte "
> ir da "

Ja det er universal, og understøtter ir da, jeg bruger den selv sammen med
N5140. Kan desværre ikke huske hvad jeg gav for den, men det var ikke meget

--
Calle.

Fra : The MANN

Dato : 16-01-05 13:09

> [...]
med
> N5140. Kan desværre ikke huske hvad jeg gav for den, men det var ikke

Fint har du et navn på den så vil jeg prøve det imorgen !!!

Takker

The MANN

Fra : Calle.

Dato : 16-01-05 15:33

The MANN wrote:
> "> Ja det er universal, og understøtter ir da, jeg bruger den selv
> sammen med

> Fint har du et navn på den så vil jeg prøve det imorgen !!!

Nej, men det er den han vil foretrække, tror endda at han er gået over til
kun at have den type.
Når du såtter den til, skal du lige ind i den egenskaber, og sætte den til
Vishay TFD, for at den vil snakke med nokia
--
Calle.