Viderestille sipura 2000
Fra : MJ

Dato : 15-01-05 14:10

Hej NG..

Jeg har en sipura 2000 og telefin abb. (2 telefonnumre)

Er det muligt at sætte sipuraen til automatisk at dirigere alle opkald til
den ene port videre til den anden port ?

Sagt på en anden måde: Uanset hvilket nummer der bliver ringet på, skal den
samme telefon ringe.

Telefin understøtter ikke viderestilling af opkald, og derfor kan denne
mulighed ikke benyttes.

MJ

Fra : Jens G

Dato : 15-01-05 17:25

On Sat, 15 Jan 2005 14:10:06 +0100, "MJ" <not_valid@mail.dk> wrote:

>Hej NG..
>
>Jeg har en sipura 2000 og telefin abb. (2 telefonnumre)
>
>Er det muligt at sætte sipuraen til automatisk at dirigere alle opkald til
>den ene port videre til den anden port ?

Jeg tror du skal i Admin menuen, og i det User faneblad der hører til
det nummer du vil viderestille. Her skriver du det nummer der skal
videstilles til i feltet Cfwd All Dest. Så tror jeg det virker.

Men om du så kommer til at betale for samtalen, ved jeg ikke. Det er
jo en viderestilling fra dit nummer.

Hos Musimi kan man nemt lave en fast viderstilling, men man kan så til
gengæld ikke få porteret sit gamle nummer dertil.

--
Hilsen/Best Regards
Jens G

Fra : MJ

Dato : 15-01-05 22:39

> Jeg tror du skal i Admin menuen, og i det User faneblad der hører til
> det nummer du vil viderestille. Her skriver du det nummer der skal
> videstilles til i feltet Cfwd All Dest. Så tror jeg det virker.

Nej det gør det nemlig ikke...

Jeg har både prøvet at viderestille betingelsesløst, og ved manglende svar,
men efter sipuraen stiller om, afbrydes forbindelsen.

Jeg tror det skyldes Telefin's manglende understøttelse af viderestilling.

Havde håbet det kunne lade sig gøre internt i sipuraen.

MJ