Sælges....denver trådløs..
Fra : captenes

Dato : 15-01-05 12:27

sælges en Denver DDp-401...næsten 3år gammel men aldrig brugt....nypris
599kr..med nr viser telefonsvar,lys på display,telefon bog,håndset
højtaler...osv...en fed lille trådløs..i original kasse..

pris.......300kr..

Fra : Morten Davidsen

Dato : 15-01-05 14:58

"captenes" <rahim@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> sælges en Denver DDp-401...næsten 3år gammel men aldrig brugt....nypris
> 599kr..med nr viser telefonsvar,lys på display,telefon bog,håndset
> højtaler...osv...en fed lille trådløs..i original kasse..
Hmm ... denne hører nok mere til i en markedsgruppe ..
XFUT dk.marked.privat.telefon

> pris.......300kr..
Interessant .. hvor henne i landet? - jeg foretrækker at afhente ..

/MD

Fra : captenes

Dato : 15-01-05 16:29

sorry jeg valgte den forkerte gruppe....men telefonen befinder sig i 8700
Horsens

Fra : captenes

Dato : 15-01-05 16:31

jeg har svaret dig på den anden gruppe.."dk.teknik.telefoni".....telefonen
befinder sig i Horsens

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 15-01-05 15:24

captenes wrote:

> pris.......300kr..

Byder en skumbanan

Jesper G. Poulsen

Fra : Morten Davidsen

Dato : 15-01-05 17:28

> Byder en skumbanan
Til lykke Jesper ... kan du ikke holde dine irrelevante bud for dig selv?

Hvis du hentyder til at han har valgt en forkert gruppe, kunne du måske
henvise til den rigtige gruppe, i stedet for at byde med skumbananer som du
sikkert ikke har.

/MD

Fra : Hauge

Dato : 15-01-05 17:48

Hejsa
Morten Davidsen wrote:
> Til lykke Jesper ... kan du ikke holde dine irrelevante bud for dig
> selv?

Ganske relevante..

> Hvis du hentyder til at han har valgt en forkert gruppe, kunne du
> måske henvise til den rigtige gruppe, i stedet for at byde med
> skumbananer som du sikkert ikke har.

Nu er det jo sådan, at det faktisk er den måde man pænt gør opmærksom på, at
der er valgt en forkert gruppe. Evt. prøv at kikke lidt tilbage i tiden her
i gruppen, og eventuelle andre.

Derudover så findes der en ret god side www.usenet.dk hvor der står en masse
om hvordan man bruger disse grupper, og hvilke grupper man bruger til hvad.

FUT: dk.admin.netikette hvilket betyder at svar bringes der.

Mvh Hauge