IP telefoni 701 og 702 nr. DK
Fra : Niels J. Brd.

Dato : 15-01-05 11:15

Hej

Har hørt at nogle IP telefoner ikke kan ringe til 701 og 702 nr. i Danmark
Er der nogle her på dk.teknik.telefoni, der kan oplyse hvilke udbydere det
er?
Jeg står og skal fine en udbyder og IP telefoni er et nyt område for mig.
Til slut hvad kan det skyldes, at man ikke kan ringe til 701 og 702 nr. DK
med
IP telefoni?

Mvh.
Niels

Fra : Jens G

Dato : 15-01-05 12:54

On Sat, 15 Jan 2005 11:14:40 +0100, "Niels J. Brd."
<njb@nbtegnestuen-net.dk> wrote:

> [...]
>Er der nogle her på dk.teknik.telefoni, der kan oplyse hvilke udbydere det

Jeg bruger Musimi, og har fint kunnet ringe til Falck, som har
70102030. Så fra Musimi går jeg ud fra at man kan ringe til de numre
du nævner.

Tror du ikke det er 901 og 902 numre man ikke kan ringe til?

--
Hilsen/Best Regards
Jens G

Fra : Niels J. Brd.

Dato : 15-01-05 15:31

"Jens G" <jensg@denfindesalligevelikke.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
> du nævner.
>
> Tror du ikke det er 901 og 902 numre man ikke kan ringe til?
Nej det var 701 og 702 numre, men tak for svaret Jens G!
Mvh.
Niels