Erfaring med Nokia 6260...
Fra : Conny Nielsen

Dato : 15-01-05 11:05

Hejsa!

Er brændt varm på en 6260, i hvert fald på detailer, design og alt det den
kan. Men men, en ting er jo hvad man tror. Derfor er der nogen her der har
efaring med en nokia 6260? God og dårlig ting. Synes jo det er en lidt
hamper pris for en mobil, når mit forbrug pt er ca 50 kr pr måned med
telmore. Har tænkt at vente den den kommer lidt ned i pris uden abonnement,
vil altså ikke give næste kr 3000,-.

Men er det en god telefon, billederene er de ordenlige og hvad med
videooptagelserne??

På forhånd tak

MVH

Conny

Fra : Anders

Dato : 15-01-05 11:16

Vil lige berolige dig med at de kan fåes til under 2200,- uden abb. hos
www.1cc.dk

Der har jeg købt en del telefoner, og servicen er pefekt.

Mvh
Anders

Fra : Conny Nielsen

Dato : 15-01-05 11:19

"Anders" <2662070m001@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> www.1cc.dk
>
> Der har jeg købt en del telefoner, og servicen er pefekt.

Okay. Har tjekket ved mobilpriser, pricerunner og kelkoo. Over 2800 u ab.
Har også lige været et smurt forbi qxl, der er en til 2000. Vil nu helst
købe i "butik" kan godt lide, at man kan dunke dem i hovedet hvis noget går
galt

Smutter der ind med det samme og kigger lidt. Kender du noget til
telefonen???

MVH

Conny